//Travel solo ke Bali

Travel solo ke Bali

Ini merupakan kisah sebenar yang berlaku kepada aku. Aku fly ke Bali sempena cuti Hari Pekerja baru-baru ni. Semasa di kapal terbang aku duduk bersebelahan dengan seorang gadis bertudung yang pemalu orang nya. Bila ditanya dia pun travel seorang ke Bali. Dalam hatiku berani sungguh perempuan ini.

Lebih mengejutkan dia duduk di hotel yang sama dengan aku. Aku mengambil peluang untuk berdamping dengannya sepanjang 4 hari di Bali. Yelah kan..2,2 pun single traveler. Dari cakap seorang baik ade teman berborak.

Semasa check in aku tanya kat kaunter kalau2 ade bilik yang bersambung dengan bilik lain. Nampak nya rezeki aku memang murah. Bilik aku bersebelahan dengan perempuan itu dan kami hanya dipisahkan dengan pintu di dalam bilik. Oh ye.. Nama dia Anne. Orangnya putih, kurus dan sangat cantik.

Dia mempunyai seorang Pak Supir untuk membawa dia melawat ke semua tempat di Bali dan aku ingat nak gamble je jalan kat Bali tu. Malas nak hire Pak Supir. Tetapi Anne telah mengajak aku untuk bersama2 dengan dia. Jimat dan selamat kata nya. Aku pun apa lagi. Terus menerima cadangan dia.

Kejadian itu berlaku selepas kami balik dari pantai dan hujan lebat sangat waktu itu. Dengan basah kuyup Pak Supir menghantar kami balik ke hotel. Melihat Anne dengan baju putih dan seluar putih dalam keadaan basah kuyup, aku tau batang aku mula mengganas di dalam. Sampai ke bilik aku baru perasan aircond tak tutup sejak semalam. Sejuk ya amat dan aku terketar2 di dalam bilik. Aku mula mengetuk pintu sambungan ke bilik Anne kerana tak tahan sejuk kerana aku tau bilik dia masih panas.

Pada mulanya Anne berat hati nak buka. Tapi akhirnya dia buka juga pintu dan aku tergamam melihat dia membuka pntu dengan berkemban sahaja. Dengan towel hotel yang saiz medium itu aku boleh nampak peha, bahu dan rambut dia yg panjang mengurai. Aku terangsang dan batang aku berdiri tegak dengan cepat. Aku lekas memberitahu dia bahawa bilik aku sangat sejuk dan minta dia tumpangkan aku kat bilik dia 5 minit. Dia berlalu senyum dan masuk ke bilik air.

Aku cuba menahan diri tapi akhirnya kaki aku melangkah ke bilik air. Aku melihat dia sedang mandi bogel dan dengan tiba2 aku menanggalkan semua baju. Bila aku melangkah masuk ke bilik air dia terkejut. Tapi dia tak melawan bila aku mula mengucup bibirnya. Ternyata dia juga teringin nak projek dengan aku.

Sedang aku asyik mengucup bibirnya tangan Anne mula merayap ke batang aku yang sudah keras itu. Aku mengangkat dia ke katil dan meneruskan ciuman ke bibir nya. Turun ke breast nya. Turun ke perutnya.. Dan turun ke cipapnya. Ternyata Anne betul2 tak tahan dengan godaan yang aku berikan. Aku mula menjilat cipap nya. Perlahan ke rakus aku jilat cipapnya. Cipapnya yang berbau sabun membuatkan aku semakin galak menjilat. Air cipapnya mula mengalir dengan banyak dan aku sedut semua nya. Lidah aku masukkan dalam lubang cipapnya dan aku melihat Anne meronta2 kesedapan. Air cipapnya semakin banyap keluar.

“Cepat msuk, cepat masuk..” kata Anne.

Aku cuba geselkan batang aku ke biji cipapnya. Aku tahu nikmat seorang perempuan adalah kat biji cipapnya. Dengan air cipapnya yang banyak membantu aku menggeselkan batang ke biji cipap dengan senang. Dan tidak lama kemudian dia mula mengeras dan klimaks. Jeritannya ditelan bunyi hujan lebat di luar hotel. Aku mula memasukkan batang aku ke cipapnya.

“ouhhhhhhhhh…uhhhhhhh….nikmatnyaaaa”, kata Anne. Ternyata batang aku yang besar dan panjang tidak mengecewakan nya. Aku mula menyorong tarik batang aku..Tiba2 Anne mengambil sesuatu di dalam beg nya sementara aku mendayung. Dan dia mengeluarkan dildo ataupun alat seks berbentuk batang! Aku terkejut melihatnya. Dia hanya tersenyum melihat aku.

Sambil aku mendayung cipapnya, dia memasangkan dildo itu di biji cipapnya. Ternyata getaran dari dildo itu menambah rasa nikmat kepada permainan kami.. Tidak sampai 10 minit Anne mula menjerit meminta aku melajukan dayungan. Katil berbunyi dengan kuat dan Anne menjerit dengan kuat sekali. Aku yang mula terasa nak terpancut mula menguatkan dayungan. Aku menekan batang aku ke pangkal rahim Anne dan memberi hentakan padu dan kami klimaks bersama2. Aku keluarkan batang aku dan Anne menyedut batang aku sehingga kering. Nikmatnya tak terkata.

Selepas kejadian itu kami tidur sebilik. Dan ternyata percutian ke Bali kami tidak ke mana2. Aku menghabiskan masa di hotel bersama Anne. Pelbagai posisi dan cara kami lakukan bersama. Aku rasa bertuah sangat.

2017-06-13T15:40:21+00:00 June 26th, 2017|Categories: Cerita|