//Rewang Kak Su

Rewang Kak Su

Peristiwa ini berlaku ketika itu aku sedang belajar di salah satu Institusi Pengajian Tinggi Awam di KL. Nama dan tempat tak payah aku bagi tau nanti susah dibuatnya. Nama akak tu pun pakai nama samaran. Pengalaman ini merupakan satu pengalaman yang manis dalam hidup aku…..walaupun sekarang akak Su mengikut suaminya ke Amerika Syarikat.

Begini ceritanya, aku mengenali akak Su ni waktu aku menolongnya semasa dia dalam kesusahan. Tak payah citer ler.. Sebagai membalas jasa aku tu, dia ajak aku ke rumahnya. Akak Su ni dah bersuami (berjawatan tinggi) akak Su nipun seorang yg berjawatan tinggi jugak…..hari itu suaminya tiada kat rumah, outstation. Tidak mempunyai anak…entahlah siapa yang tak subur……mempunyai seorang pembantu rumah. Aku dapat katakan yang akak Su ni seorang yang baik dan fuh cantikkkkkkk…….hari tu dia pelawa aku tidur kat rumah dia, ini kerana dia sunyi tiada teman nak borak-borak……mula-mula tu agak keberatan jugak, maklumlah dia isteri orang. Akupun terima pelawaannya itu.

Cerita begini akak Su memang seorang yang mempunyai rupa yang cantik dan menawan kalau saper-saper yang lihat dia…tentu orang kata dia anak dara…walaupun umurnya 30++, kulitnya putih berseri, cantik, tinggi dan susuk tubuh yang menarik ….fuh kalau engkau orang lihat meleleh air liur….35-24-37…akak Su ni tak macam umur 30++ malah macam berumur 23 tahun.

Peristiwa yang tak disangka-sangka muncul, semasa aku sedang menonton VCD dan berbual-bual ngan akak Su…..malam tu pandangan akak Su terhadap aku lain macam saja….kami bualkan tentang hal peribadi….akak Su ni jenis berfikiran terbuka, habis dia ceritakan tentang kehidupan dan seksnya kepada saya. Dengan terus terang dia katakan bahawa hubungan seks ngan suaminya….tak pernah dia mencapai satu kepuasan buat dirinya…dia tanya akau.”penah buat keee…?” dengan agak malu-malu jawab “belum” Tapi penah tengok bf dan dalam internet jer….biasaklah…lepas tu paham-pahamlah yer….. aku cepat mesra dengan akak Su ni…..dalam syok bercakap-cakap tu…tak tahu macamana tanganku tersentuh buah dada….yang disebalik baju tidur yang nipis dan bra .

Agak malu-malu, aku mintak maaf….akak Su tersenyum jer..dia tanya aku penah rasa sebelum ni dan akak Su minta aku ramas buah dadanya itu…aku apalagi orang dah beri…kita merasalah….dalam dok asyik ramas-ramas buah dada luar baju tu….tangan akak Su dan menempel di batangku yang dah keras tu…..lepas tu dia ajak aku ke dalam biliknya barulah selesa…..dia menyuruh aku mendukungnya..aku angkat tubuh yang seksi dan mulut dia telah mengulum bibirku….sehingga sampai ke dalam biliknya. Entahlah mengapa, aku begitu berani buat cam tu…..aku ni seorang pemalu terutama dengan wanita (nafsu menguasai diri apa pun jadi) aku rebahkan akak Su ni kat tilam yg empuk itu.

Masa itu aku terus merapatkan mulut ku kat telinganya dan sedikit berbisik ”saya akan berikan sinar kepuasan kepada akak, seperti apa yang akak mahu” dan “malam ini adalah malam untuk akak, aku akan beri apa saja yang akak mahu”.

Akupun terus dapatkan bibirnya yang mungil itu dan terus melumat dan berbalas kuluman hingga batangku dah terprleeeooot dalam seluar…tanganku tak duduk diam, terus meramas buah dada dan punggung yang berisi itu….. fuh lembut sungguh. Engkau orang nak tahu tangan akak Su ni samalah macam tangan terus memegang batangku…….(biasalah orang dah lama tak buat projek, tentulah tak nak lepaskan peluang ni). Setelah puas dengan berkuluman dan ramas-meramas, aku terus melucutkan baju tidur akak Su, sekarang tubuhnya hanya ditutupi dengan bra dan panties sajer…..fuhhhh aku tak dapat gambarkan begitu cantik tubuhnya yang berkulit putih dan seksi itu…..aku dapat rasakan bahawa suaminya agak rugi, kerana mensia-siakan tubuhnya itu.

Aku terus menghisap telinga dan seluruh tubuhnya, supaya nafsunya bangkit….apalagi akak Su mengeluarkan suaranya…..aaaahhhhhhhggggghhhhhh, menandakan nafsunya mulai bangkit…..dengan tangannya yang lembut itu terus melucutkan pakaianku, kini tinggal yang dalam jer…aku terus menanggalkan bra dan pantiesnya….fuh sungguh cantik buah dadanya, kalau boleh aku nak isap nyer sampai puassssss…..cipapnya tembam dan bulu yang agak jarang mungkin baru trim….ni yang membuatkan nafsu terus naikkkk….aku apalagi tak sabar rasanya nak rasa itu………

Sekarang akak Su dan aku dah telanjang bulat dan matanya asyik lihat kat batang ku jer…ukurannya 6 inci setengah bisalah ukuran asia, aku terus kulum bibir mungil yang seksi itu….dan terus ke tengkuk, akaku mengeliat kesedapan kot, maklumlah lama akak Su ni tak buat projek ngan suaminya. Tanganku asyik kat buah dadanya ramas dan memilin putingnya, bentuk buah dadanya berisi dan padat …..tanganya asyik meramas batangku….fuh seronoknya, tangan yang lembut membuatkan batangku keras sekerasnya.

Mulutku terus menjilat buah dadanya satu persatu kiri ke kanan dan tanganku meramas dengan lembut kedua-duanya, akak Su mengeluarkan suara aahhh…..aaaaahhhhgggghhhhh, tentu disitu kunci nafsunya…tangannya terus memeluk tubuhku aku makin naik stim…sedang mulutku kat buah dadanya tanganku terus ke cipap(yang jarang terusik) mengusap-ngusap permukaannya yang tembam tu….mulutku terus mengulum lidah dia sambil jari-jariku bermain di kelentit dia merintih “aaauuuuuwwwwwww…..sssseeeedddaaappppnyaaaa sssaaayyyaaannngggg” desis akak Su.

Sekarang kami berada dalam posisi 69……akak Su terus mengulum batangku macam kulum aiskrim…ssseeeeddddaaapppnya terasa ngilu dan geli, rasanya sungguh nikmat sekali, aku terus menjilat biji mutiara sambil mengentel-gentelnya…..sambil tanganku meramas kedua-dua punggungnya sambil bibirku kat cipapnya…..”mmmmmmmmmmmmm” akak Su mengerang dalam kesedapan”ssssssyyyyyyaaaaannnggggg…..ooooouuuuuhhhhhhh” jerit akak Su yang telah klimaks.

Aku lihat akak Su menitiskan airmata, aku ingat ia menyesal buat ni…rupa-rupanya menahan kenikmatan sebenar….kerana inilah baru dia rasa yang sebenarnya….tubuhnya mengeliat hebat…mengeluh tak menentu….maklumlah nikmatnya katakan….tugasku belum selesai lagi, aku terus jilat liang cipapnya…dan menjulurkan lidah bermain-main di liang cipap….dia mengeliat tanda nikmat…..”aaahhhhhhhhh” merintih tanda nikmat…aku terus geselkan kepala batangku ke atas cipap yang tembam yang dah basah akibat klimaks tadi, aku terus mencari liang cipapnya….dan bukit cipapnya rasa hangat dan nikmat…..akupun terus arahkan batangku masuk separuh sajer…..ini kerana ia menjerit kesakitan…maklumlah lama dah tak diservis suaminya….lubang cipapnya telah tertutup….mungkin batang suaminya lebih kecil dari batangku….

Akak Su pejamkan mata menunggu batangku …masuk lubang cipapnya…aku hanya masuk separu sajer…ini kerana aku tak puas nak jilat seluruh tubuh akak Su……jilat buah dadanya….aku mahu akak Su merasa kenikmatan dan kehangatan, supaya dia leka dengan kenikmatan itu..dan batangku terus menikam hingga ke dasar…..hingga ke mulut rahim serapat-rapatnya, “aaaaahhhhhh….mmmmmmmmm…hhhhgggghhhhh”…..akak Su merintih menahan sakit dan nikmat…… kupaksa menyelit masuk ke dalam liang cipapnya yang agak sempit… basah dan hangat…….. betapa nikmatnya kemutan yang kuat meramas-ramas batangku terus kukulum bibir dan goyang punggungnya dengan perlahan-lahan…. ku sedut-sedut buah dadanya…sehingga tampak kemerahan pada tubuhnya yang putih bersih itu…. akak Su mendesah menahan kegelian dan kenikmatan. Aku mulakan sorong dan tarik kat dalam cipap akak Su itu berkali-kali…akak Su merintih….batangku menjunam ke dasar kenikmatan…..tubuhnya terangkat sambil memeluk tubuhku…….aku terus kulum lidah dan berbalas kulum……dia terus goyangkan tubuhnya…..aku geselkan tubuhku ke tubuh akak Su pada bahagian selangkangnya, di mana batangku masih terpacak dalam cipap akak Su yang lembut tu…..betapa nikmatnya kurasakan…

Akak Su merintih kesedapan “aaaahhhhhh……sssaaayyyyaaaannnnggggg……sssseeeddddaaappppnya”…rintihannya membuatkan aku lebih terangsang …..akupun terus sorong tarik batangku mengesel liang cipapnya atas,bawah,kiri dan kanan nak cari tempat yang membuatkan nafsunya lebih terangsang…..aku dah tak tahan …..nak klimaks…..aku cabut batangku dan menyuruh akak Su duk kat atas aku…..fuh seronoknya buat macam ni ….tangan terus ramas buah dada yang bergoyang mengikut rentaknya….aku rasa tak dapat bertahan lama dengan cara ni….aku terus buat macam tadi…akak Su kat bawah, aku rasa akak Su ni dah 2 kali klimaks….cipapnya dipenuhi airnya, senanglah pergerakkan batangku…..aku tarik perlahan batangku ….sorong kembali ke dalam liang cipapnya……cipapnya terus mengemut dengan lembut…. dan batangku terus menikam ke dasar….. aku tekan punggungku ke bawah hingga keseluruh batangku tenggelam dalam cipapnya…akak Su mengerang-ngerang merasa kenikmatan permainan ini,”ooooouuuuhhhhwwww….sssseeeeddddaaaappppppnyaaaaaa”,..mula mengerang nikmat, jari-jemarinya tak duk diam terus mengusap-ngusap belakangku…tubuhnya bergoyang-goyang perlahan, aku tarik batangku dengan penuh kenikmatan …..sekali lagi aku hentak tubuh akak Su terangkat setiap kali aku lakukan begitu…..mulutnya mendesis….kakinya terus diapit ke punggungku sambil punggungnya bergoyang-goyang,aku biarkan batangku tertanam dalam cipapnya akak Su menjerit kecil dan melenguh panjang sambil melepaskan klimaksnya yang keberapa kali…. ”oooooouuuuuwwwww…..hhhhhhaaaahhhhhh…..oooooouuuuuwwwwww” erangannya lagi.

Aku biarkan dia menikmati klimaks……aku rendamkan batangku seketika ….matanya terpejam rapat ….aku terus berdayung-dayung dalam kehangatan klimaksnya…..akhirnya aku lepaskan nikmatku dalam liang cipapnya, rasa kenikmatan yang tiada tolak bandingannya….airku yang bercampur dengan air akak Su.. meleleh keluar melalui celah pehanya….sekali lagi akak Su melepaskan klimaksnya….”oooouuuuwwww…ooouuuwwwwhhhhh”.aku dan akak Su terkulai layu…dan akak Su terus mengulum batangku jilat sisa air yang ada…dan mengulum mencium dengan lembut sebagai tanda terima kasih…. malam itu sajer 5 round kami lakukan. Sejak dari hari itu kami sering lakukannya semasa suaminya outstation…tapi sekarang dah tak buat sebab akak Su ku sayang ni dah mengikuti suaminya ke US. Kalau ader yang nak merasanya tak kiralah anak dara ,tiada dara, janda, isteri orang dan yyang kehausan bolehlah.

2017-08-09T15:40:09+00:00 August 9th, 2017|Categories: Cerita|