//Puki Dan Wajah Janda Sexy Aku Pancut

Puki Dan Wajah Janda Sexy Aku Pancut

Saya mempunyai seorang adik ipar yg yg berstatus janda beranak dua yg tingal diblok bersebelahan denganku. saya seorang guru sekolah Rendah Kebangsaan berhampiran tempat tinggalku dan hanya memakan masa lebih kurang 7 minit perlajanan dari rumahku ke sekolahku.

Kisah saya dan adik ku bermula tahun ini apabila adikku meminta pertolongan untuk menjaga dua orang anaknya yg bersekolah di darjah satu dan tadika.

Akulah yg menguruskan segala persekolahannya kecuali soal kewangan, dari pendaftaran hinggalah menghantar serta mengambil dan mereka juga tinggal dirumaku apabila adikku pergi bekerja.

Adikku bekerja sebagai seorang penyambut tetamu di salah sebuh hotel di Kuala Lumpur jadi shiftnya tidak menentu.

Semua adik-adik iparku agak malu dan segan sikit dgn saya kerana sikapku yg agak pendiam tidak banyak bercakap dgn mereka kecuali ada perkara yg penting.

Kisah ini berlaku lebih kurang tiga minggu yg lalu dimana adikku menjadi mangsaku disebabkan terlalu hormat dan respek terhadapku.

dia bermula apabila saya berbincang dengannya berkenaan dgn disiplin anaknya yg ku rasakan terlalu buas dan nakal sahingga sukar dikawal.

Semasa adikku menghantar anaknya kerumahku saya telah berpesan kepadanya agar dapat menemuiku pada selepas waktu sekolah nanti diatas sebab disiplin anaknya.

Memandangkan ini berkenaan dgn hal anaknya maka dia tidak keberatan untuk kerumahku pada waktu tengahari selepas saya balik sekolah.

Waktu makan tengah hari dia datang ke rumahku untuk perkara yg kusebutkan tadi.

Tapi saya berkata sekarang saya tengah sebin untuk menguruskan dua anakku dan anaknya yg akan bersekolah di sebelah petang.

Anakku yg kecil saya letakkan dirumah pengasuh dan anaknya yg enam tahun bersekolah tadika dibawah pangsapuriku.

Semasa kami sama-sama menyiapkan budak-budak untuk ke sekolah kami langsung tidak bercakap walaupun sepatah dan saya dgn sikapku yg tidak akan bercakap sekiranya tidak ada perkara yg penting sehiggalah pada satu ketika apabila dia memakaikan kasut anaknya yg tadika saya pula sedang duduk memakai kasut sukanku dimana kami bertentangan.

Mungkin dia tidak sedar yg saya sedari tadi memerhatikanya dimana Blous yg dipakaunya telucut satu butang dibahagian buah dada nya.

(Tidak memakai bra rupanya) Memang jelas kelihatan di depan mataku sahinggalah dia mula menyedari akan perbuatanku yg memerhatikan buah dada nya semasa memakaikan kasut anaknya, adalah lebih kurang lima minit lamanya.

Setelah menyedari apa yg berlaku dia terus memalingkan badan ke arah anakku yg sulung.

Sebelum menaiki kereta saya sempat memberikan kunci rumahku dan berpesan supaya dia tunggu saja dirumah sementara saya menghantar budak-budak ke sekolah. cerita lucah Puki Janda Dan Wajahnya Aku Pancut

dlm perjalananku saya dilanda perasaan bersalah dan berdosa diatas apa yg telah saya lakukan terhadap adikku.

saya tidak patut melakukan demikian walaupun dia berlaku bukan diatas kehendakku dan kehendak adikku.

dlm perjalanan pulang saya bercadang untuk meminta maaf diatas kelakuanku tadi, saya tidak mahu dia hilang rasa hormat terhadap saya yg dianggap sebagai penyelesai masalah kepada adik-adikku.

Setelah saya masuk kerumah saya lihat adikku sedang berbaring diatas sofa yg baru dibeli oleh isteriku hasil dari pengeluaran wang KWSP (Pemohonan Komputer tapi tak belipun) saya menyapanya.

saya memang tidak pernah tinggalkan bergitu juga siapa sahaja yg bertandang kerumahku akan ku suruh melakukan apabila masuk waktu kerana dia meupakan kewajipanku sebagai tuan rumah.

Dipendekkan. Kami sama-sama duduk di dapur sambil makan goreng pisang yg ku beli dlm perjalanan pulang dari menghantar budak sekolah tadi.

dlm perbincanganku dgn adikku saya sebagai seorang guru kaunseling di sekolahku telah menggunakan segala kepakaran yg saya ada untuk menasihatinya dlm mendidik anak supaya agar tidak terikut dgn suasana sekarang.

dlm peneranganku adikku tidak berkata sepatah pun kecuali bertanya apa yg tidak faham serta mengiakan apa yg saya kata sahinggalah sampai satu bab yg mana dia telah mengalirkan air mata dimana terkenangkan nasibnya yg ditinggalkan oleh suaminya yg terlibat dgn dadah.

Apabila dia menangis saya telah menghentikan ceramahku berkenaan dgn anaknya. Sebaliknya memberikan semangat kepadanya supaya lebih gigih dan sabar untuk terus menghadapi hidup.

Memandangkan keadaan masih belum reda akupun mendekati dan duduk disebelah adiku sambil merenung wajahnya sambil mengelap airmatanya denga tisu yg memang ada diatas meja.

Tiba-tiba dia memautleherku sambil berkata. “Abang. Abanglah tempat Rihma mengadu dan membantu menyelesaikan masalah persekolahan anak-anak Rihma” “Kalau abang tak bantu tak tahulah apa yg terjadi pada anak Rihma. Rihma bekerja untuk memberi dia makan disamping mencari wang persekolahannya” Entah syaitan mana yg merasukku akupun tidak tahu.

dgn sepontan saya mencium dahi adikku sambil. “Rihma jangan risau selagi abang ada abang akan bantu anak Rihma dlm persekolahan ini” saya tiba-tiba semakin ghairah apabila mencium dahi adikku kucium dan kukucup lama-lama sahinggakan kulihat adiku tersipu-sipu malu. Citer lucah Puki Janda Dan Wajahnya Aku Pancut

dlm saya memerhatikan mukanya sambil saya mententeramkan perasaan adikku saya terpandang biah dadanya dari celah blous yg dipakai.

saya semakin ghairah. Niat untuk saya memohon maaf diatas perbutanku sebekum ini telah hilang dari ingatannku sebaliknya perasaan ingin merasai apa yg saya nampak semakin memuncak sehinggalah saya dgn perlahan memasukkan tanganku ke dlm bajunya sambil mencekup seluruh tetek sebelah kirinya.

( payudara sebelah kiri adalah kelemahan perempuan dlm menahan nafsu) dia tersentak dgn perbuatanku dan cuba untuk mengelak dan berkata sesuatu kepadaku.

dgn pantas akupun mengucup mulutnya sebelum keluar kata-katanya. Lama juga saya mengucup sambil saya ramas-ramas tetek yg sebelah kiri.

Sahinggalah dia melepaskan mulutnya dari mulutku. saya lihat adikku sudah tidak karuan lagi.

dia mula mendesah. Dan matanya sudah mula mengecil. saya berbisik. Kita duduk atas sofa.

dia tidak membantah. dlm perjalananku ke sofa yg jauhnya lebih kurang 7 meter saya tidak melepaskan tanganku sebaliknya kedua tangan memeluk serta mendukungnya ke sofa.

Sampai di sofa saya minta izin untuk menanggalkan bajunya. Tapi dia mambantah.

“Malulah bang. Nak malu dgn sapa” saya bertanya. “Malu dgn abang. Kan abang dan nampak Rihma punya. Apa nak dimalukan” Setelah beberapa kali memujuk baruah dia membenarkan saya membuka bajunya.

Setelah bajunya kubuka maka terserlahlah kedua-dua bukit yg tidak diteroka hampir enam tahun agakku.

Maklumkan dia berkahwin ketika menunggu keputusan SPM dan ditinggalkan dua tahun kemudian dan sekarang dia berumur 25 tahun.

Akupun tidak menunggu lama untuk meneroka bukit idaman yg menggodakudalam hatiku alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan. citer sex www.xlucah.com Puki Janda Dan Wajahnya Aku Pancut

saya memeluknya dari belakang sambil keda tanganku meramas serta menggentil kedua-dua buah dada nya sambil saya mencium tengkuknya.

dlm saya melakukan bergitu batangku telah bangun hampir 100 % dlm Track Bottomku.

saya terasa dubur adikku bergoyang-goyang melenyek batang ku dari luar. Kain batik yg dipakai adikku agak nipis menyebabkan zakar ku seolah-olah tersepit dicelah-celah dubur.

Lama juga saya melakukan demikian adalah dlm 10 minit. Kemudian saya meminza izin untuk memeluknya daru depan.

Memandangkan adiku ini agak pendik dan kecil orangnya maka apa bila saya peluk buah dada nya betul-betul kena pada rusukku.

Ku gosok-gosok buah dada nya pada rusukku yg masih berbaju. Setelah kutanggalkan bajuku saya lakukan lagu seperti tadi.

“Aahh. Aaahh” kedengaran suaranya. Terasa hangat buah dada nya. Lebih kurang tiga minit ku gosok buah dada nya saya terus berlulut dan terus saja memaut pinggangnya serta mulutku mencari puting tetek kirinya.

Iilah petua orang tua kalau nak membuka nafsu perempuan maka asaklah bahagian sebelah kiri seperti telinga, tengkuk, ketiak, rusuk, pangkal peha dan lebih lagi buah dada nya.

Setelah hampir 10 minit saya nyonyot puting buah dada nya yg sebelah kiri saya terus menanggalkan kain batiknya serta pantiesnya.

Ku lihat di celah pantiesnya sudah basah. saya cuba untuk menjilat tapi tidak dibenarkan.

Tapi saya tidak berputus asa. dia tidak benarkan saya jilat tapi jari hantuku telah sedia untuk memainkan permata yg hilangnya.

Dibantu dgn air masi yg dan basah maka mudahlah kerjaku untuk menggosok serta menggentil biji clit nya.

saya dapat perhatikan Rihma sudah tidak tentu arahlagi bila saya lakukan demikian.

dgn tidaj ku sedari tangan Rihma telah mencari tali ikatan trak bottomku dan cuba melondehkan kebawah.

Terkejut besar Rihma apa bila melihat saya memang tidak memakai seluar dlm.

Memang kebiasaanku kalau tak kerja memang jarang pakai seluar dlm, kegemaran isteriku, dia suka lihat saya tak pakai suspender.

dgn lembut Rihma meramas-ramas batang yg tidaklah besar sangat hanya lebih kurang enam inci sahaja, standard la orang melayu punya.

Mungkin Rihma dan tak tahan dgn perlakuan yg kulakukan. dia telah menarik batangku ke arah gua idaman.

Tetapi saya masih belum bersedia untuk itu. Sebaliknya saya hanya menggosok-gosokkan pela batangku ke biji clit nya.

Beberapa kali. Ini adalah cara yg digunakan oleh isteriku apa hendak kongkek mesti kena gosok dulu dekat bijinya kalau tidak.

Tidak kick katanya. Maka akupun praktikakkan pada Rihma adik iparku. “Sedapnya bangg. Patutlah Kakak sangat sayang dgn abang rupanya abang pandai dlm hal ini. Lagi. Bang. Lagi” Semakin laju kugosok pada biji clit nya sahinggakan kurasakan seperti naik kebas kepala ku.

Cara ini adalah merupakan latihan supaya lambat keluar denganb meggosokkan kepala batang ke biji clit pasangan.

“Rihma. Abang minta izin nak masuk dlm Rihma punya boleh tak” Rihma tak berkata apa-apa melainkan menganggukkan kepala sahaja.

“Bolehkan Rihma. Ya bang. Rihma rela bang. Walaupun abang. Abang ipar Rihma. Rihma relah menyerahkan mahkota Rihma yg telah hampir enam tahun tidak terusik ini bang. Lakukanlah bang. Tapi abang kena berjanji dgn Rihma agar tidak menceritakan perkara ini pada kakak. Kesian kakak. Kakak seorang yg setia dan taat pada abang Rihma tak sanggup melihatnya sediah kerana perbuatan kita bang” “Baiklah Rihma. Rihma jangan bimbang. Abang tidak akan menceritakan perkara ini kepada sesiapa puna meliankan kita berdua sahaja yg tahu perkara ini. Kalau bergitu cepatlah Bang Rihma sudah tak tahan ni. Rihma baring ya bang. Rihma terus baring diatas sofa milik isteriku” saya sendiri pun tidak pernah melakukan diatas yg berharga RM 1800 itu.

Kalulah isteriku tahu mati saya dikerjakan. dgn perlahan-lahan saya menghalakan torpedoku kesasaran yg telah di tetapkan.

Kuletakkan kepala batangku betul-betul diatas biji clit Rihma. Kugosok-gosokan supaya basah dan licin.

Kutolak perlahan-lahan. “Bang cepatlah bang” tolak lagi rintih Rihma. Kuturuti kehendaknya. Ku sorong perlahan-pahan supaya masuk dgn mudah dan tidak menyakitkan.

Maklumkan kebun telah lama tidak dibajak tentu tanahnya keras dan liat. Suku dari kepala batangku telah berada didalam puki Rihma.

“Perlahan sikit bang. Sakit. Ni” saya memberhentikan tolakan. Dan kutolak lagi perlahan.

“Sakit bang. Perlahan-lahan sikit. Ini perlahanlah ni. Kenapa sakit bang” “Rihma. Rihma lama buat benda ni tentulah sakit. Sebab lubang Rihma ni semakin sempit akibat sudah lama tidak di digunakan. Tetapi Rihma jangan bimbang. Selepas ini abang akan pastikan. Lubang Rihma sentiasa digunakan dan tidak sakit lagi okay” “Boleh kan. Soalku. Ya bang. Kalau macam ini hari-hari pun Rihma sanggup lakukan demi untuk abang” dlm saya berbisik mengalihkan fikirannya supaya tidak memikirkan sakit saya sorong lagi perkahan-lahan.

Sudah tiga suku batangku berada di dlm puki Rihma. “Bagaimana Rihma. Sakit lagi” “Sudah kurang bang. Eee. Gelinya bang. sudah masuk habis ke bang” “Belum lagi Rihma. Ada lagi sikit” “Tolak lagi bang” “Baiklah. Rihma. Rihma sudah bersedia untuk tolakan yg terakhir abang” “dia bang. Lakukanlah” Setelah mendapat lampu hijau dari Rihma.

Akupun perlahan-lahan menolak batangku sahingga kepangkalnya dan terasa hujung kepala kote ku terkena sesuatu yg keras.

Rihma. Semakin gelisah ketika saya menekan. Batangku sedalam-dalamnya. Bagaimana “Rihma. Boleh abang lakukan sorong tarik” “Nanti bang. Biar Rihma tenang dulu. Rihma sudah tak tahan ni. Maklumkan hampir enam tahun Rihma tak dapat benda ini” Setelah kelihatan Rihma tenang dan saya agak dapat menerima asakanku, akupun memulakan adegan sorong tarik.

saya memuakan dgn menarik batangku dgn perlahan serta menyorong dgn laju. Ku lakukan perkara yg sama lebih kurang lima kali.

saya lihat Rihma semakin membuka pehanya serta menguakkan bibir Puki nya. Mungin terasa seap sahinggakan dia melakukan sedemikian yangmana membuatkan batangku semakin dlm semasa saya menekan kedasar parajnya.

“Bang laju sikit” saya pun memulakan rentak dgn laju sedikit berbanding tadi.

Kulakukan sedemkian lebih kuranglima minit dan hujung kepalaku terasa sakit mungkin akibat tersondol permata yg berada di dlm puki Rihma.

Setelah sekian lama saya lakukan Rihma semakin garang dan galak habis basah tengkuk ku dijilatnya dan mulutku dukucupnya.

saya memberhentikan dayungan sebentar kerana saya rasakan sepeti saya nak orgasme. Tetapi Rihma tidak membenarkannya iasemakin garang dgn menggoyangkan ponggongnya serta memeluk erat pinggangku.
dlm gakkanku dia semakin hampir menuju kegarisan penamat. Tetapi saya tidak membenarkannya dia berlaku.
saya tarik batang seperuh dan membarkan bergitu dlm beberapa saat. Ini akan membuatkan dia tenang.
Setelah semuanya okay. saya pun mencabut terus batangku dan menyuruh Rihma berdiri.
Ku pautkan tangannya ke leherku manakala saya memeluk pinggang Rihma sambil saya mencari lidahnya.
Ku kucup bibir dan ku sedut sedut lidahnya. dlm beberapa lama. dlm hatiku saya tak akan membiarkan peluang kesemasan ini berakhir dgn bergitu cepat.
dlm keadaan telanjang bulat saya melakukan sedemikian. Mulutku masih lagi bertaut. Perlahan-lahan saya melepaskan pinggang Rihma dan kedua dua tangan kua mencari kedua-dua puting tetek Rihma.
saya gentel dan gentel selagi saya mahu. Rihma pun seolah-olah telah mengetahui seleraku.
dlm keadaan bergini Rihma telah mencari batangku dan perlahan-lahan digosok-gosokkan dibibir Puki nya.
“Sedapnya bang” saya melepaskan mulut dan merenung mata adiku Rihma. Layu. Matanya.
dlm hatiku come juga adik iparku ini lebih lagi dlm keadaan bergini.

saya cuba untuk bercerita sambil buat projek. “Rihma” saya memulakan. “Ya bang” “Abang nak Rihma buat macam mana. Cakaplah Rihma akan tunaikan” Rihma melepaskan genggaman pada batangku sebaliknya memeluk pinggangku.

Bergitu juga saya melepaskan gentelan puting buah dada nya. saya memeluk lehernya.

Sambil saya merapatkan mulut ku ke mulutnya. saya berbicara dgn keadaan bibirku dan bibir Rihma bersentuhan.

Sungguh mengasikkan. Kalau pembaca tak percaya cubalah. Ini akan menimbulkan kasih sayang diantara pasangan masing-masing.

Setelah hampir lima minit kami berbicara sesuatu yg menghairahkan saya minta izin untuk masukkan semula batangku ke dlm puki nya.

Kali ini saya memulakan dgn cara Doggie style. Perlahan-lahan saya menyorong tarik batangku ke dlm gua yg telah mula bersih dgn geseran batang ku ini.

saya semakin melajukan sorongan dan bunyi yg keluar dari perlakuan ini sungguh mengasikan.

saya rasa batangku macam nak meletup apabila Rihma mengemut-ngemutkan puki nya. Dan saya semakin tak tahan.

saya rasa saya sudah tik boleh baeratah lagi. “Rihma. Bagaimana luar ke dlm” Tanya ku.

“dlm sahaja bang. Sekarang Rihma dlm zo selamat mungkin dua tiga hari lagi akan period. Pancut dlm sahaja ya bang” Mendengar isyarat dari saya pun membuat persediaan untuk melepaskan peluru berepnadu ku yg sekian tadi hendak meledak.

saya memegang bahu Rihma dgn erat. Dan saya melajukan rentak. Adalah dlm sembilan kali sorong tarik diikuti dgn hentakkan yg kuat pada pintu puki yg memanang sekian lama gersang.

“Rihma. Abang sudah sampai. sudah nak sampai” “Rihma. Pun sama. Lagi laju. Laju. Bang. Laju. Abang. Aaahh” Apabila saya hampir dgn kemuncak.

Ku capai kedua-dua tetek Rihma dan ku gentel-gentel semau-mahunya. “Rihma. Abang. sudah. aahh” sambil saya melepaskan hentakkan yg kuat sahingga bergegar sofa.

Akupun melepaskan peluru yg sekian taidi nak keluar. saya biarkan batangku berendam didalam puki Rihma lalu aku cabut dan aku pancut lagi wajah ayu nya “Rihma maafkan abang kerana perkara ini” “Tak apa bang. Rihma pun sebenarnya genbira. Inilah seumur hidup kepuasan yg Rihma dapat. Abang terlalu pandai dlm perkara ini” Sambil menceritakan pengalaman dgn suaminya dulu apabila bersama suaminya terus masuk dan pancut.

Kadang-kadang belum sempat stim sudah habis. Tapi pengalaman dgn abng tetap akan Rihma kenang sampai bila-bila.

“Abang. Rihma bahagia bang. Tapi sayang abang adalah milik kakak kandung sendiri. Kalulah tidak sudah tentu Rihma sanggup menjadi isteri abang walaupun isteri yg keberapa” “Rihma. Adakah ini pertama dan terakhir” “Mungkin tidak bang” “Lain kali kita lakukan lagi okay. Tak sangka Rihma. Abang yg kelihatan warak. Tetapi” Sambnil menarik batangku dan Rihma pun berlalu menuju ke bilok air.

Selepas peristiwa yg berlaku pada hari tersebut. saya merasakan bahawa saya mempunyai isteri yg kedua yg boleh melayani nafsuku apabila isteriku tidak dapat melayanku.

Perasaan gembira dan seronok sentiasa terbayang diwajahku mengenangkan peristiwa tengahari tadi. Pada keesokan harinya seperti biasa saya menghantar budak-budak ke sekolah termasuklah anak Rihma.

Adikku. Tapi hari ini dia tidak menghantar kerumahku sebaliknya Rihma telah menelefonku untuk menjemput di rumahnya keran hari ini dia masih lagi shift malam selepas menyiapkan anaknya dia nak masak masakan yg istimewa untuk anaknya yg sulung katanya.

Akupun singgah dirumahnya untuk menjemput anaknya. Pada kebiasaannya saya tidak naik dulu hanya menunggu di dlm kereta sahaja tapi hari ini saya mengambil keputusan untuk masuk kerumahnya terlebih dahulu.

Bukan apa nak tengok riaksinya selepas peristiwa semalam. dlm saya menunggu anaknya yg masih memakai setokin Rihma telah menghampiriku sambil berkata.

“Abang Randi. Boleh tolong Rihma tak” “Apa dia” jawabku. “Balik antar budak nanti tolong belikan Rihma barang-barang ini, sambil menghulurkan senarai barangan yg hendak dibeli” Daripada apa yg ku tengok Rihma nak masak laksa agaknya.

Akupun tak berfikir panjang terus meninggalkannya dimuka pintu dan sempat saya mencubit pehanya sebelum meninggalkannya.

dlm perjalanan pergi dan balik dari menghantar budak-budak kesekolah saya berfikir, tak nampakpun riaksi yg berbeda pada Rihma.

Kecuali Rihma nampak lebih ceria. Akupun sampai membawa barang yg dipesan oleh Rihma.

“Rihma nak buat apa barang-barang ini semua” “Rihma nak masaklah la bang. Nak buat apa lagi. Kakak kerja ke hari ini bang” “Kerja” jawabku.

“Dia kena shift petang hari ini. Dan baru sahaja pergi sebelum abang datang kesini tadi” dlm saya bersembang itu rupanya ada cerita di sebalik barang-barang yg dipesan tadi.

“Abang Randi. Maafkan Rihma. Sebenarnya Rihma nak masak semua ini esok. Esokkan hari jadi Along yg ketujuh. Jadi Rihma bercadang untuk buat sedikit jamuan makan dan jemput kawan-kawan along untuk makan esuk” “Abang Randi. Kalu Rihma tanya sikit boleh tak” “Apa dia Rihma. Tanyalah” sambil saya merapatkan badanku ke badan Rihma.

“Bagaimana semalam? Abang puas tak” Tanya Rihma. “Maaflah Bang Rihma nikan kurang pengalaman dlm perkara ini. Masa Rihma bergelar isteri dulu Rihma memang jarang buat. Suami Rihma macam tak bernafsu aje. Kalau buat pun sekejap aje. Bukak baju, seluar terus jolok, sorong tarikk lima enam kali sudah sampai. Manalah Rihma puas” “Rihma janganlah bimbang. Abang cukup puas. Cuma beberapa perkara yg perlu Rihma tahu apabila berkeadaan bergitu” Sambil bercerita itu saya mula menarik badan Rihma merapat kebadanku.

saya memeluk Rihma dari belakang dan menyeluk dari bawah bajunya untuk memegang kedua belah buah dada nya.

saya mula meramas dgn perlahan-lahan. Kalau you all nak tahu bagaimana wanita paling sedap ketika buah dada nya diramas, lakukanlah bergini.

Peganglah kedua-dua pangkal tetek dan urutlah kedepan iaitu keputing buah dada nya beberapa kali sambil bila sampai pada puting gentellah perlahan-lahan.

Berginilah ku lakukan pada Rihma. “Abang” Kedengaran suara Rihma memanggilku. “dia sayang” “Sss sedapnya” Rihma merintih.

Sambil saya mengurut serta meramas tetek Rihma saya menggigit-gigit leher serta tengkuknya dan kadangkala cuping telinga menggunakan bibir.

Setelah Rihma kelihatan lesu dgn asakan yg kulakukan itu. saya minta supaya Rihma bangun berhadapan denganku.

saya duduk diatas sofa milik seorang lagi adik iparku yg bergelar janda kini telah tidak tinggal dgn Rihma kerana Rihma tak suka dengannya kerana suka bawa balik teman lelakinya.

saya membuka semue butang baju kemeja jean Rihma serta membuka colinya yg berwarna merah.

Sambil saya mencium perutnya sahinggalah sampai pada pangkal buah dada nya. saya mula menghisap putingnya yg sebelah kiri dan yg sebelah lagi ku ramas dan ku gentel puting yg semakin mengeras itu.

Rihma semakin tidak karuan dan mendesah panjang. “Sss Aaahh. Ahh Abang Randi. Buat lagi Bang Rihma sedapni” dlm saya menyonyot buah dada nya tanganku telah merongkaikan kain batik yg dipakai oleh Rihma.

saya minta Rihma menjarangkan kakinya supaya terbuka celah kangkangnya. saya cekup seluruh puki nya.

Dan saya rasakan dia telaHPun basah dan tanganku telah basah dan melekit.

Tapi saya tidak pedulu. Aki terus menggentil-gentil bijinya. Menyebabkan Rihma semakin mengeluh.

Kini Rihma menarikku supaya berdiri dan membuka trak Bottomku dan terus sahaja meramas ramas batangku.

“Rihma. Apa yg Rihma tahu berkenaan dgn Lubang Rihma ni” “Tak tahu bang” Akupun memasukkan jari hantuku untuk meneroka ke dlm puki nya.

“Apa Rihma rasa sekarang” “Sedapnya bang. Macam Rihma sudah nak orgasme. Ni” “Sabar Rihma. Kalu Rihma nak tahu. Inilah biji yg dipanggil G Spot dimana kalau disentuh akan menimbulkan rasa nikmat yg tidak terkira” Sama ada dgn jari atau dgn batang lelaki semasa proses sorong tarik.

saya mengulangi beberapa kali dgn menyentuh biji dlm puki nya yg dipanggil G spot.

saya nampak Rihma sudah semakin gelisah. “Abang. Kenapa sedap sangatni. Beruntungyalah isteri abang mendapat suami yg banyak tahu rahsia nafsu perempuan” “Abang. Apa yg Rihma perlu buat untuk abang masa ini” “Tak apa Rihma, biar abang sahaja yg buat” “Hari ini adalah hari Rihma. Bersedialah untuk berjuang. Abang akan pastikah Rihma benar-benar puas hari ini” Jam didinding telah menunjukkan pukul 03:00 petang ini bermakna sudah hampir setengah jam saya meromen Rihma.

saya mengangkat kaki kiri Rihma dan minta dia memijak sofa. “Rihma sudah bersedia” “dia bang” “Abang nak masukkan ni” “Cepat Rihma sudah tak tahanni” dgn gaya berdiri saya memegang batangku dan menghalakan ke arah puki nya dan seperti biasa sebelum masuk saya akan menggosok-gosok kepala batangku ke puki Rihma.

saya letakkan betul betul pada biji clit Rihma. Sambil menggosok gosok kepala batangku.

Semakin lama semakin licin dan semakin sedap. “Abangg. Sedapnya. Cepat masuk. Rihma sudah bersedia ni” Pelahan-lahan saya menolak ke dlm dgn cermat, tapi kali ini agak mudah masuk berbanding semalam.

Terus masuk habis. Mungkin peristiwa semalam telah memudahkan kerja-kerja yg dilakukan pada hari ini.

Sambil berdiri saya mengongkek adik ku. Setelah hampir limaminit saya meminta supaya Rihma berbaring didtas carpet.

Tapi Rihma enggan sebaliknya dia telah membawa ku ke dlm bilik. Di dlm bilik saya meminta supaya Rihma berada diatas sambil duduk bercelapak diatasku.

Kedua tanganku memegang tetek anya dan sambil itu saya menyonyot kedua-dua puting Rihma.

Rihma semakin mendesah cara ini juga adalah kelemahaan perempuan supaya cepat Klimaks.

Abang Amm Cepat goyang Rihma sudah nak Klimak ni. Mendengar kata-kata Rihma saya semakin laju mengayak dubur ku serta serentak dgn itu Rihma sudah semakin pandai dgn sama-sama mengayak jubur nya.

saya semakin hampir ke penghujung. Se sedia Rihma. “Abang nak sampaini” “Abang. Rihma juga. Ahh. Ahh. Aaahh” Sambil melajukan goncangan kami sama-sama sampai serentak.

Rihma terbaring diatas perutku keletihan. Perlahan-lahan saya memusingkan badan agar Rihma juga berada mengiring sambil batangku masih berada di dlm puki nya.

“Abang. Rihma puas bang” “Abang pun bergitu juga Rihma” saya memimpin Rihma ke bilik air dan kami mandi sama-sama sambil saya menggosok badannya bergitu juga Rihma menggosok badanku.

saya berehat seketika. Sambil menghilangkan letih sebelum saya ke sekolah untuk latihan Ko Kurikulum.

Rihma masih didalam biliknya memakai pakaian. dlm saya berehat keletihan. Terdengan ucapan salam dari luar.

saya panik. saya kenal suara itu. Nadia. Kakak kepada Rihma yg bergelar janda juga.

Rihma keluar sambil menenangkan ku. “Abang jangan bimbang. Pandailah Rihma bagi tahu dgn Kak Nadia” Nadia pun masuk.

Dan amat terperanjat apabila dia melihatku ada disitu. “Abang Randi. Abang buat apa kat sini” “Saja temankan Rihma. Kesian dia duduk sorang-sorang jadi abang temankanlah dia sambil sembang” “Hie. Korang buat yg tak senonoh ya. Tu Rihma baru pakai baju. Abang Randi pulak rambut masih basah lagi” “Rileklah Kak Nadia. Nantu Rihma ceritalah” Setelah Rihma menghulurkan segelas air oren.

saya pun beredar untuk latihan Ko Kurikulum di sekolah. saya tinggalkan Rihma Dan Nadia sambil berpesan supaya Nadia jangan balik dulu dan sekejap lagi saya akan datang.

Sepanjang Peninggalanku. Nadia benar-benar pelik dgn kehadiranku dirumah Rihma. Kerana selama ini saya memang yg terkenal dgn sikap pendiam dan tidak suka bertandang kecuali ada perkara penting.

“Kak Nadia. Kalau Rihma cakap. Kak Nadia percaya tak” “Haa. Apa dia. Sebenarnya Rihma dan abang Randi baru selesai projek. Apa! Rihma buat dgn abang Randi. Kau sudah gilake. Diakan suami Kak Na. Kak long kita” “Alah Kak Nadia. Bukannya Rihma nak rampas dia dari Kak long, tapi apa salahnya kalau berkongsi batang” “Kau ni memang sudah gila agaknya. Kak Nadia biar Rihma ceritakan bagaimana Rihma rela menyerah pada Abang Randi”

2017-06-10T12:35:15+00:00 June 10th, 2017|Categories: Cerita|