//Puan Wahidah

Puan Wahidah

Setelah keputusan SPM diumumkan, aku bersyukur kerana lulus dengan agak cemerlang jugak.Aku meneruskan pengajian aku di Universiti Teknologi MARA (UiTM) Shah Alam,Selangor Darul Ehsan kerana institusi pengajian tersebut yang paling murah dan termampu oleh aku.Sebelum mendaftar sebagai pelajar di UiTM Shah Alam,aku menemui Abang Yahya dan keluarganya untuk meluahkan rasa terima kasih aku di atas segala pertolongan yang dihulurkan,terutamanya Kak Ani yang tak pernah berkira dengan aku,walaupun aku pernah mengambil kesempatan terhadap dirinya dengan menyetubuhi lubang cipapnya sehingga menyebabkan dirinya termengandung.

Tahun pertama pengajian aku dalam bidang kejuruteraan adalah sama seperti pelajar lain,kesibukan dengan pelajaran dan ko-kurikulum menyebabkan aku melupakan sekejap aktiviti seks dan perempuan.Bukannya aku tak tergoda dengan dengan kecantikan awek dan pensyarah UiTM Shah Alam tu,tetapi pelajaran yang menjadi keutamaan aku ketika itu.Tahun ke-2 pengajian aku,keadaan lebih mencabar dengan subjek yang susah-susah belaka.Tambahan lagi aku aktif bersukan dan merupakan salah seorang pemain bolasepak untuk pasukan UiTM Shah Alam pada ketika itu.Subjek yang paling susah aku rasakan ketika itu ialah subjek micro processor yang diajar oleh Puan Wahidah.

Aku bukannya tidak boleh menerima apa yang diajar olehnya,tetapi tumpuan aku terjejas ketika Puan Wahidah memberi syarahan.Puan Wahidah merupakan pensyarah Kajian Kejuruteraan yang paling menawan dengan potongan badan yang menjadi idaman setiap pelajar lelaki dalam kelasnya,agaknyalah, termasuklah aku.Beliau seorang yang murah dengan senyuman,apatah lagi 2 lesung pipit yang menawan yang memang menjejaskan tumpuan aku ketika di dalam kelas.Batang kote kau sentiasa keras menegang ketika mengikuti kuliah Puan Wahidah.Namun begitu beliau telahpun berumahtangga tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata.

Puan Wahidah mengenali aku mungkin kerana telah beberapa kali aku menolongnya di saat beliau mengalami kesusahan.Seingat aku yang pertamanya ketika aku menolongnya melakukan jump-start keretanya yang kerosakan bateri.Kali ke-2 aku menolongnya ketika beliau terperangkap dalam lif bangunan kejuruteraan selepas waktu pejabat dan yang ke-3 ketika beliau terlanggar motosikal budak India di bandar Klang.Aku yang secara kebetulan melalui kawasan itu setelah tamat perlawanan bolasepak berjaya melindungi Puan Wahidah dan mententeramkan budak India tersebut.Kes tersebut dapat diselesaikan di situ sahaja tanpa melaporkan kepada pihak polis.

Namun begitu pencapaian aku yang merosot dalam subjek micro-processor mendapat perhatian Puan Wahidah.Pernah dalam satu ujian bulanan aku seorang sahaja yang gagal dalam subjek tersebut di saat pelajar lain mencatat keputusan yang cemerlang.Malu bukan kepalang tapi nak buat macam mana aku hilang tumpuan ketika dalam kelas.

Keadaan tersebut menyebabkan Puan Wahidah memanggil aku ke biliknya selepas waktu kuliah untuk berbincang masalah yang aku hadapi.Dia meminta aku berterus-terang dengannya mengenai masalah yang aku hadapi sehingga menyebabkan aku hilang tumpuan ketika dalam kuliahnya.

“Mana la tahu kalau-kalau saya dapat membantu awak…!!!”kata Puan Wahidah di saat aku tunduk membisu mendengar ceramahnya.
“Adakah awak tidak meminati subjek yang menjadi teras dalam pengajian kejuruteraan elektrik atau awak tidak suka cara pengajaran saya…???”Puan Wahidah meneruskan leterannya terhadap aku yang masih tunduk membisu.
“Patutkah aku berterus-terang atau mencari helah lain untuk melepaskan diri aku…???”aku berkata dalam hati aku. Memandangkan hanya aku dengan Puan Wahidah sahaja dalam bilik tersebut,akhirnya aku berterus-terang dengannya.
“Puan,saya minta maaf…!!!Bukannya saya tidak boleh menerima apa yang Puan ajar,tapi fikiran saya ke lain bila merenung wajah Puan…!!!”terang aku sambil tunduk.
“Apa yang berada dalam fikiran kamu tu…???”tanya Puan Wahidah tenang.
“Entah la Puan,saya nak cakap pun malu…!!!Mungkin ini disebabkan kelemahan diri saya sebagai seorang lelaki…!!!”jawab aku berlapik yang sebenarnya aku malu menceritakan perkara sebenar.
“Saya rasa pelajar lelaki lain pun berfikiran macam awak jugak,tetapi mereka boleh menerima subjek yang saya ajarkan…!!!”sambung Puan Wahidah lagi.
“Sekarang awak berterus-terang aje la dengan saya apa yang awak fikirkan sehingga tumpuan awak terganggu…!!!”desak Puan Wahidah lagi.
“Sebenarnya Puan,saya tidak boleh memandang wajah Puan lama-lama,nanti keinginan nafsu seks saya terangsang…!!!”jawab aku menceritakan masalah yang sebenarnya.Tersandar Puan Wahidah mendengarkan pengakuan aku.
“Jadi awak berkhayal la semasa kuliah saya dan berkeinginan untuk melakukan hubungan seks dengan saya ye,tak begitu…???”Puan Wahidah menginginkan kepastian daripada aku.
“Tak la sampai tahap itu,Puan…!!!”jawab aku yang mula panas punggung ingin beredar.
“Maaf Puan,saya yang bersalah dalam hal ini…!!!Saya berjanji akan mengubah sikap saya dan memberi perhatian dalam kelas Puan…!!!Saya nak mintak diri dulu la,Puan…!!!”sambung aku yang mula mengangkat punggung untuk beredar.

Aku lihat Puan Wahidah masih tersandar di kerusinya dengan wajah serius seolah-olah memikirkan sesuatu.Belum pun sempat aku melangkah keluar,Puan Wahidah terus memanggil aku kembali.

“Awak bermasalah dalam hal ini,awak kena lulus subjek ni…!!!Nanti saya fikirkan macam mana nak membantu awak…!!!Saya memang mengambil berat tentang diri awak…!!!”terang Puan Wahidah yang mula tersenyum.Berdebar dan kelu jugak diri aku mendengar jawapan daripada Puan Wahidah tersebut.
“Terima kasih atas sikap perihatin Puan itu…!!!”jawab aku lalu menghilangkan diri.

Malam itu aku tak dapat melelapkan mata memikirkan apa motif sebenar Puan Wahidah di sebalik kata-katanya itu.Kenangan bersama Makcik aku dan Kak Ani bermain-main dalam kepala aku,menyebabkan batang kote aku mengeras mengenangkan peristiwa yang lalu.

“Apalah diriku ini,baru nak jadi baik ke situ pulak fikirnya…!!!”kutuk diri aku sendiri.Aku bertekad dalam apa jua keadaan pelajaran mesti diutamakan,aku mesti berusaha untuk lulus subjek micro-p tersebut.

Kerap jugak Puan Wahidah menjeling ke arah aku ketika mengikuti kuliahnya.Aku pura-pura tekun mendengar syarahannya.Kali ini aku bernasib baik kerana dalam ujian bulanan seterusnya aku lulus jugak subjek tersebut walupun tidak cemerlang.Aku lega kerana tidak lagi disenarai sebagai pelajar yang di bawah pemerhatian.Selepas mengumumkan keputusan ujian tersebut dan setelah tamat kuliahnya,Puan Wahidah memintak aku menemuinya selepas waktu kuliah.Berdebar-debar jugak aku.

“Apa lagi la ceramah yang aku kena dengar daripada Puan Wahidah kali ni…!!!”fikir aku.

Petang itu,selepas waktu kuliah,aku pun terus menemui Puan Wahidah di biliknya.Bilik tersebut yang dikongsi dengan seorang pensayarah wanita yang lain dan dilengkapi dengan sofa.Aku memberi salam dan duduk di depannya.Puan Wahidah kemudiannya terus menjawab salam dan mengucap tahniah di atas kemajuan yang aku capai dalam subjeknya.Dengan wajah tersenyum beliau menyuruh aku menutup pintu bilik.

“Private discussion…!!!”katanya. Senyumannya tersebut menyebabkan batang kote aku mula berdenyut dan menegang.Aku mengambil buku nota untuk melindunginya daripada terlihat oleh Puan Wahidah.

“Saya dah fikirkannya dan bersedia membantu awak setakat termampu,tetapi awak mesti berjanji akan terus cemerlang dalam subjek ini…!!!”terang Puan Wahidah memulakan bicara.Aku mengangguk sambil mendengar dengan teliti apa yang akan dikatakan oleh Puan Wahidah nanti.

“Perjanjian ni antara kita berdua sahaja,jangan dihebahkan kepada sesiapa pun dan ianya menjadi rahsia kita berdua…!!!”sambung Puan Wahidah lagi.Tanpa berfikir panjang aku hanya bersetuju dan berjanji merahsia rancangan yang akan dikemukakan oleh Puan Wahidah nanti.Aku kembali meletak buku nota di atas meja kerana tidak selesa dan membiarkan batang kote aku menegang bebas.

“Lantak la,biar la Puan Wahidah tahu aku memang terangsang bila melihat wajah dia…!!!”kata aku dalam hati aku.

“Setelah difikirkan sedalam-dalamnya,baiklah,saya sedia berkorban untuk awak untuk merealisasikan impian dan khayalan awak tu,tapi dengan syarat awak mesti skor A+ dalam subjek saya…!!!Selepas itu baru la saya bersedia untuk melakukan hubungan seks dengan awak…!!!”terang Puan Wahidah tersenyum.Berpinar mata aku mendengar tawaran Puan Wahidah tersebut,terasa air mazi aku mula membasahi kepala batang kote aku,terkedu diam seribu bahasa diri aku.

“Tapi dalam ujian yang lepas awak cuma dapat B,so tak boleh la saya nak bagi semuanya pada awak hari ni…!!!”sambung Puan Wahidah lagi sambil tergelak kecil.Aku yang masih terkejut hanya mampu tersenyum dan mendengar sahaja apa yang diperkatakan oleh Puan Wahidah.

“Walau bagaimanapun saya tetap memberi peluang pada awak…!!!”kata Puan Wahidah lagi sambil bangun dari kerusinya lalu mengunci pintu bilik lantas duduk di sofa yang tersedia di tengah bilik tersebut.

Puan Wahidah kemudiannya terus membukak tudung kepalanya,mendedahkan wajahnya yang sebenar,memang ayu dan jelita wajah Puan Wahidah dengan rambut yang ikal mengurai ala-ala Julia Robert.Dia tersenyum memandang aku yang masih terpaku memandang wajahnya.

“Saya nak balik dalam 15 minit lagi,tapi sebelum tu saya bagi peluang pada awak untuk sentuh dan pegang mana-mana bahagian body saya yang awak suka,tapi secara luaran aje tau,bahagian dalam tidak dibenarkan sehingga awak berjaya skor A+…!!!”kata Puan Wahidah dalam senyuman yang menggoda.

“Apa tunggu lagi,mari la ke sini…!!!”sambungnya lagi.

Dada aku berombak kencang menahan gelora keinginan nafsu seks aku,batang kote aku keras menegang sehingga jelas tertonjol ke depan di sebalik seluar aku.Tanpa bertangguh aku pun kemudiannya terus memeluk dan mencium pipi Puan Wahidah.Bahagian pertama yang aku sentuh dan pegang serta meramas ialah kedua-dua teteknya yang montok,gebu dan menggunung tinggi itu.Puan Wahidah hanya memejam mata dan membiarkan apa saja aku meramas-ramas kedua-dua teteknya yang masih berbalut dengan baju dan colinya itu.

Sambil aku meramas-ramas kedua-dua teteknya mencium pipi dan lehernya,Puan Wahidah mendongakkan kepalanya untuk memberi ruang kepada aku.Namun begitu beliau mengingatkan aku supaya tidak menggigit lehernya kerana ditakuti berbekas.Batang kote aku menegang ke tahap maksimum ketika itu dan air mazi mula keluar.Kalau diikutkan keinginan nafsu seks aku sendiri,ingin sahaja aku merogol Puan Wahidah ketika itu,tapi pertimbangan akal aku masih lagi waras.Oleh itu peluang yang diberikan oleh Puan Wahidah aku guna dengan sepenuhnya untuk menikmati kehangatan tubuhnya itu.Ketika aku hanyut menikmati kehangatan dan kelembutan tubuh Puan Wahidah,tiba-tiba beliau mencelah.

“Ooopppsss…OK,time out…!!!Enjoy time finished…!!!”katanya sambil menghela panjang nafasnya,mungkin beliau jugak terangsang agaknya.

“Baiklah,sekarang awak dah dapat dan rasa apa yang awak inginkan…!!!Dalam kelas nanti jangan fikir yang bukan-bukan lagi,tau…!!!pesan Puan Wahidah kepada diri aku yang cuba menenangkan diri aku daripada gelora keinginan nafsu seks yang melanda.Selepas mengenakan tudung kepalanya kembali dan membaiki makeupnya,Puan Wahidah terus menyuruh aku keluar dulu.Sebelum itu sempat lagi aku mengambil kesempatan untuk mencium pipinya dan meramas kedua-dua teteknya sebelum aku keluar meninggalkan bilik tersebut.

“Ingat dan janji tau,awak mesti skor A+…!!!Kalau awak dapat skor A+,awak akan dapat rasa kesemuanya nanti…!!!”pesan Puan Wahidah sambil mengenyit matanya.Aku berjanji dan tersenyum padanya.

Dalam perjalanan ke tempat letak motosikal ,aku terpaksa cover batang kote aku yang masih menegang dengan buku nota untuk melindungi daripada diketahui oleh orang lain.Malam itu sekali lagi aku tidak dapat melelapkan mata aku kerana membayangkan kenikmatan lubang cipap Puan Wahidah yang tersedia untuk aku nikmati seandainya aku berjaya skor A+ dalam subjeknya.Malam itu aku pulun studi micro-p sampai pagi.

Selepas kejadian tersebut,aku lebih berani dan mesra denagn Puan Wahidah.Malah aku aktif mengambil bahagian ketika kuliahnya.Puan Wahidah lega melihat perubahan diri aku.Di sebalik matlamat pelajaran,aku jugak meletak matlamat untuk menikmati tubuh Puan Wahidah yang sangat aku idam-idamkan itu sebagai objektif utama atas usaha aku tersebut.

Pada suatu petang selepas waktu kulai tamat,aku ke makmal komputer untuk menyiapkan assignment yang diberi oleh pensyarah.Aku memilih waktu-waktu petang kerana di waktu begini kebiasaannya tidak ramai pelajar yang menggunakan makmal tersebut.Sedang aku tekun menyiapkan kerja yang diberi,Puan Wahidah datang menyapa aku dari belakang.

“Ooopppsss…Puan,tak balik lagi ker…???”tanya aku kepada Puan Wahidah dalam nada terkejut.
“Tak lagi,ada banyak kerja nak kena siap ni…!!!Dah la tu nak kena submit besok pulak tu…!!!”jawabnya menyeluruh.
“Banyak ker assignment…???”tanya Puan Wahidah kemudiannya.
“Ada la sikit,tapi lambat lagi nak kena submit…!!!”jawab aku.
“Kenapa Puan,ada apa-apa yang boleh saya tolong ker…???”tanya aku kemudiannya menawarkan diri.
“Kalau awak tak berkeberatan memang saya nak minta tolong ni…!!!”jawab Puan Wahidah berterus-terang.
“Baiklah,Puan…!!!Pasal Puan saya tak kisah,kerja sambung ekor beruang pun saya sanggup…!!!”jawab aku dalam nada bergurau.
“Kalau begitu jom la ikut saya…!!!”pinta Puan Wahidah tersenyum girang.

Aku pun kemudiannya terus mengekorinya pergi ke bilik printing,di mana aku diterangkan oleh Puan Wahidah kerja-kerja yang patut dilaksanakan.Aku diberikan tugas untuk membuat compilation dan binding dokumen penyelidikan Puan Wahidah yang akan diserahkan kepada Ketua Dekan pada keesokkannya.Manakala Puan Wahidah pulak menyiapkan kertas pembentangan untuk keeesokkan harinya di biliknya.Kerja-kerja tersebut tidak menjadi masalah kepada aku kerana sudah biasa melakukannya ketika bekerja dengan Abang Yahya dahulu.Dalam masa 2 jam sahaja aku dapat menyiapkan apa yang dikehendaki oleh Puan Wahidah.Aku kemudiannya terus menghantar dokumen penyelidikan tersebut ke bilik Puan Wahidah.Dalam nada terkejut tapi gembira Puan Wahidah menegur aku.

“Eeehhh…dah siap ker…???Cepatnya siap…!!!”katanya.
“Sudah siap,Puan…!!!Puan check la dulu…!!!”jawab aku.Puan Wahidah kemudiannya terus memeriksa dokumen yang aku susun dan binding tadi.
“Uuummmppp…good job…!!!Bagus…nasib baik la awak tolong saya…!!!Iiissshhh…kalau tak,entah apa la lagi reason yang saya nak bagi kat Ketua Dekan tu…!!!”rungut Puan Wahidah lagi.Ketika itu jam sudah pun pukul 10:00 malam.
“Awak dah makan ker…???”tanya Puan Wahidah kepada aku.
“Belum lagi,Puan…!!!”jawab aku jujur,memang lapar pun ketika itu.
“Kesian,saya pun belum makan jugak…!!!Kalau dah macam tu,awak temankan saya sekejap,sikit lagi nak siap ni,lepas tu kit pergi makan sama-sama,saya belanja…!!!”sambung Puan Wahidah.
“Eeehhh…boleh saja…!!!”jawab aku ringkas.

Puan Wahidah kemudiannya terus memintak aku menutup pintu biliknya,mana la tahu takut-takut Pak Guard datang meronda.Puan Wahidah kemudiannya terus membukak tudung kepalanya,menyerlahkan keayuan wajahnya.Batang kote aku yang tadi tenang mula menegang bila melihat keayuan wajah Puan Wahidah.

“Suami Puan tak marah ker pulang lewat sebegini…???”tanya aku sebagai memulakan perbualan.
“Dia tak ada malam ni,seminggu dah outstation kat Jepun…!!!Kalau takde urusan lain,lusa dia balik la…!!!”jawab Puan Wahidah.

Perbualan kami berdua banyak tertumpu kepada persoalan semasa,peribadi dan pelajaran sahaja.Dari situ aku dapat mengetahui suaminya bekerja dan menjawat jawatan tinggi dalam kerajaan.

“Beruntung la Puan dapat suami yang berpangkat tinggi…!!!”puji aku mengakhiri perbualan setelah Puan Wahidah menyiapkan kerjanya.
“Kebahagian tu tak semestinya dilihat daripada hartabenda dan pangkat sahaja…!!!”jawabnya sambil memakai kembali tudungnya.
“Baik pulak awak malam ni…!!!Saya bukak tudung tadi sebenarnya bagi peluang kat awak,mana la tahu kot-kot awak nak cium saya…!!!”kata Puan Wahidah mula mengubah topik.
“Laa…kenapa Puan tak offer tadi…!!!”jawab aku,hampa.
“Kan saya dah bagi lesen besar kat awak,pandai-pandai la sendiri…!!!”jawab Puan Wahidah dalam nada sinis.
“Tak apa la,awak akan dapat lagi lain kali…!!!Jom kita pergi makan dulu…!!!”sambung Puan Wahidah lagi.
“Awak nak makan apa…???”tanya Puan Wahidah lagi.
“Apa-apa pun boleh la,Puan…!!!”jawab aku ringkas yang tengah kelaparan itu.
“Kalau macam tu kita makan kat Mc’Donald aje la ye,kat Seksyen 3…!!!”sambung Puan Wahidah mencadangkan tempatnya.Aku hanya mengangguk setuju,orang nak belanja mana boleh tolak rezeki.
“Kita jumpa kat sana ye…!!!”sambungnya lagi sambil menghulurkan wang untuk aku memesan makanan terlebih dahulu.Maklumlah aku naik motosikal sahaja,manakala dia pula berkereta.

Ketika menjamu selera set burger yang dipesan,Puan Wahidah telah menceritakan yang dihadapinya berhubung dengan campurtangan mertua dan ipar-duainya dalam urusan rumahtangganya.Ibu mertua dan iparnya sering menyindirnya kerana walaupun lebih setahun beliau mendirikan rumahtangga bersama suaminya tetapi masih belum hamil lagi.Mereka berdua ada membuat pemeriksaan doktor,beliau sihat dan subur cuma suaminya sahaja ada mengidap darah tinggi dan kencing manis peringkat awal.Mungkin kesan daripada ubatan yang diambil oleh suaminya menyebabkan batang kote suaminya kurang berfungsi bila berhubungan seks dan beliau sering kecewa dengan masalah tersebut.Sebab itulah Puan Wahidah menggunakan masalah yang aku hadapi untuk menyelesaikan masalah yang melanda dirinya sekarang.Aku bertanya kepada Puan Wahidah.

“Kenapa Puan memilih saya…???”aku kemudiannya terus bertanya kepada Puan Wahidah.
“Itu mungkin secara kebetulan aje kerana awak berani berterus-terang dengan saya…!!!Saya mintak sangat-sangat awak merahsiakan perjanjian kita ni ye…!!!”balas Puan Wahidah kepada aku.Sekali lagi aku berikrar untuk menyimpan rahsia tersebut kerana yang sedapnya aku jugak nanti,buaya mana nak menolak bangkai…

Sembang punya sembang tak sedar jam sudah pukul 12:30 tengah malam.Aku terkejut dan mengelabah kerana pintu masuk utama UiTM Shah Alam ditutup pada jam 12:00 tengah malam.Mampus aku apalah aku nak kelentong Pak Guard tu.Puan Wahidah kemudiannya terus menenangkan aku.

“Alah…jangan gelabah la…!!!Kalau dah tutup,tidur aje kat rumah saya malam ni,bukan ada sesiapa pun…!!!”katanya.
“Lagipun ada sesuatu yang saya nak bagi pada awak…!!!”sambungnya lagi sambil tersenyum.Aku melihat mata Puan Wahidah semakin kuyu,mengantuk kot,fikir aku.
“Awak tinggalkan aje motosikal awak kat sini,jom naik kereta ikut saya balik ke rumah saya sekarang ni…!!!”pelawa Puan Wahidah.

Dalam perjalanan tersebut Puan Wahidah memberitahu aku entah kenapa malam ini keinginan nafsu seksnya mudah terangsang.Pengakuannya tersebut menyebabkan batang kote aku mula mengeras dan aku terpaksa membetulkan parkingnya dalam seluar aku.

“Awak terangsang ker sekarang ni…???”tanya Puan Wahidah sambil tersenyum.Aku hanya tersenyum sambil mendiamkan diri.
“Entah la,saya pun sama…!!!Mungkin saya tengah subur kot…!!!Selalunya ketika itu saya memang mudah terangsang,kerana itu saya bersedia menyerahkan seluruh body saya untuk awak malam ini…!!!”terang Puan Wahidah tanpa dipinta.
“Awak pernah buat hubungan seks dengan perempuan tak sebelum ni…???”tanya Puan Wahidah lagi.Berderau darah aku mendengar soalan tersebut.
“Saya mana la ada bini nak buat benda tu,Puan…!!!Dalam mimpi tu ada la,Puan…!!!jawab aku berbohong.
“Tetapi saya banyak jugak la membaca buku-buku yang berkaitan dengan hubungan seks ni, Puan…!!!” sambung aku lagi.
“Ooo…kiranya awak ni berilmu jugak la dalam bab ni ye…???”Puan Wahidah mencelah.
“Sebenarnya saya pun takut jugak nak buat benda ni,terasa macam nak menempuh malam pertama pulak…!!!”sambung Puan Wahidah sambil tergelak kecil.Aku diam sahaja.
“Awak la orang yang kedua selepas suami saya yang berjaya menyentuh body saya sejauh ini…!!!”sambungnya lagi.

2017-07-06T13:32:23+00:00 July 6th, 2017|Categories: Cerita|