//Cikgu Bertudung Dihenjut Pantat, Jubur, Mulut

Cikgu Bertudung Dihenjut Pantat, Jubur, Mulut

Petang itu setelah pulang dari mengajar, seperti biasa Cikgu Ranira menunggu suaminya untuk datang menjemputnya pulang ke rumah. Tiba2 hp Cikgu Ranira berbunyi. Rupanya hari itu suaminya tidak dapat menjemputnya pulang kerana terpaksa bekerja overtime. Terpaksalah Cikgu Ranira menunggu teksi untuk pulang hari tu.

Sedang Cikgu Ranira menunggu teksi itu, sebuah van berhenti di depan Cikgu Ranira. Rupanya pemandu van itu adalah abang Riza, jiran sebelah rumah mereka. abang Riza berumur 40 thn dan telah berkahwin serta mempunyai 5 org anak.

“eh cikgu, nak kemana ni? marilah abang Riza tumpangkan” ucap abang Riza kepada cikgu Ranira. “tak apalah abang Riza, biar saya tunggu teksi ajer. Nanti menyusahkan abang Riza pula” balas cikgu Ranira.

“eh susah apanya pula, marilah. lagipun susah nak dapat teksi waktu begini” ucap abang Riza lagi. Cikgu Ranira pun berfikir sejenak lalu bersetuju menerima pelawaan abang Riza.

sepanjang perjalanan mereka byk mendiamkan diri sahaja. Cikgu Ranira lebih suka melihat pemandangan sepanjang jalan. Tapi lain pula yg bermain di fikiran abang Riza. Mata abang Riza asyik menjeling ke arah tetek dan paha cikgu Ranira sahaja.

Cikgu Ranira langsung tidak menyedari perbuatan abang Riza itu. abang Riza sebenarnya telah lama mengidamkan tubuh cikgu Ranira. Nampaknya hari ini dia bertuah kerana dia akan mendapat tubuh yg telah lama dihajatkanya itu.

Kepala abang Riza mula memikirkan rancangan jahat untuk meratah tubuh cikgu Ranira pada hari itu. “hehe, siaplah kau sekejap lagi, aku akan jadikan kau hamba nafsuku” bisik hati abang Riza.

“cikgu, kita singgah dikedai n kejap yer, sebab org rumah abang Riza pesan suruh beli gula” kata abang Riza. Cikgu Ranira hanya menganggukkan kepala bersetuju dengan abang Riza.

Lagi pun dia yg menumpang van abang Riza hari tu, Apa salahnya fikir cikgu Ranira. “cikgu tunggu sini kejap yer, saya nak pergi beli sekarang”. “baiklah” jawab cikgu Ranira pendek.

abang Riza sebenarnya bukan turun untuk membeli gula, tetapi membeli pil perangsang untuk melaksanakan rancangan jahatnya pada cikgu Ranira. Setelah selesai membeli pil perangsang, abang Riza membeli pula 2 botol air oren.

Dia memasukkan beberapa biji pil perangsang ke dalam air oren untuk cikgu Ranira. abang Riza pun kembali semula kedalam van. “nah cikgu, minum dulu. Gula dah habis pula kat kedai ni. Terpaksa kita pergi ke kedai yg jauh sikit tu” ucap abang Riza sambil menghulurkan botol air oren yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu tadi.

Cikgu Ranira mengambil botol air oren itu sambil mengucapkan terima kasih. Memang dia dahaga sejak lama menanti teksi tadi. Air oren di dalam botol terus disedut hingga separuh.

abang Riza tersenyum sinis bila melihat air oren itu diminum hingga separuh. abang Riza pasti sekejap lagi dia akan mendapat tubuh cikgu Ranira. abang Riza pun meneruskan perjalanan.

Dia sengaja mengambil jalan pintas melalui ladang kelapa sawit kerana jalan itu jarang digunakan oleh org ramai. Nanti mudahlah untuk dia mengerjakan tubuh cikgu Ranira. Setelah 5 minit, cikgu Ranira mula merasakan badannya panas.

Dia merasa kepalanya khayal. Semakin lama semakin kuat perasaan ghairah yg memuncak dalam dirinya. Cikgu Ranira mula tak senang duduk. abang Riza perasan akan perubahan cikgu Ranira.

Hatinya melonjak gembira. Cikgu Ranira merasakan faraj nya telah berair. Seluar dalamnya juga telah dirasakan lembab. abang Riza membelok masuk ke sebuah lorong. Cikgu Ranira langsung tidak menyedari dimana dia berada sekarang kerana dirinya telah dikuasai perasaan ghairah yg teramat sangat.

abang Riza pun memberhentikan vannya. Dia mengeluarkan perakam video mini dari belakang vannya lalu menekan butang ‘record’. abang Riza terus menjatuhkan tempat duduk cikgu Ranira lalu dengan rakusnya menerkam lalu mengulum lidah cikgu Ranira.

Cikgu Ranira terkejut dengan perbuatan abang Riza itu, tapi dia sendiri sudah tak berdaya untuk menghalang perbuatan abang Riza terhadap dirinya itu. Hatinya meronta2 supaya abang Riza menghentikan perbuatannya itu, namun tubuh badannya seakan2 menerima segalanya kerana kesan ubat perangsang yg telah meresap ke dalam badannya.

abang Riza terus menghisap lidah cikgu Ranira dengan rakus sekali hinggakan meleleh2 air liur cikgu Ranira di celah2 bibir mereka yg saling bertautan itu. Kedua belah tangan abang Riza meramas2 tetek cikgu Ranira yg pejal itu dengan semahunya.

memang dia telah lama mengidamkan tetek cikgu Ranira itu. Cikgu Ranira merengek2 lemah apabila tetek nya dirangsang sebegitu rupa oleh abang Riza. Baju kurung cikgu Ranira pun disingkap perlahan oleh abang Riza.

Bra cikgu Ranira terus ditarik oleh abang Riza lalu tersembullah tetek cikgu Ranira yg mekar itu. abang Riza terus menggentel2 puting cikgu Ranira yg berwarna coklat muda itu.

Sebelah digentel, sebelah lagi dihisap, dijilat dan digigit oleh abang Riza. Inilah kali pertama tetek cikgu Ranira dinikmati lelaki lain selain suami tersayang. Cikgu Ranira merayu agar abang Riza menghentikan perbuatannya itu namun langsung tidak diendahkan oleh abang Riza.

Setelah puas menikmati tetek cikgu Ranira, abang Riza pun menyingkap kain baju kurung cikgu Ranira dan melondehkan seluar dalam cikgu Ranira. jari2 abang Riza yg kasar itu terus menjolok2 kedalam lubang faraj cikgu Ranira.

Semakin kuatlah rengekkan cikgu Ranira kedengaran. abang Riza melajukan jolokkan jarinya ke faraj cikgu Ranira. Beberapa ketika kemudian badan cikgu Ranira pun mengejang. Cikgu Ranira telah klimaks.

Air dari faraj cikgu Ranira begitu banyak hinggakan basah tempat duduk van abang Riza. Air faraj cikgu Ranira yg melekat di jari abang Riza disuakan ke mulut cikgu Ranira.

Cikgu Ranira terpaksa menghisap jari abang Riza yg dipenuhi air faraj nya sendiri. abang Riza pun membuka zip seluarnya, lalu keluarlah batang abang Riza yg hitam lagi gemuk itu.

Terkejut cikgu Ranira melihat batang abang Riza kerana batang suaminya pun tak sebesar itu. abang Riza terus menarik kepala cikgu Ranira dengan kasar lalu disumbatkan batangnya yg tegang itu ke dalam mulut cikgu Ranira.

Cikgu Ranira terpaksa membuka mulutnya luas2 supaya batang abang Riza itu dapat masuk ke dalam mulutnya yg kecil comel itu. Setelah 10 minit cikgu Ranira melakukan blow job ke batang abang Riza, abang Riza pun klimaks.

5-6 das pancutan padu sperma abang Riza ke dalam mulut serta muka cikgu Ranira. Tersedak cikgu Ranira kerana tertelan sperma abang Riza. air mani abang Riza mengalir membasahi tudung cikgu Ranira yg telah senget semasa cikgu Ranira tunduk melakukan blow-job itu tadi.

abang Riza tersenyum puas kerana telah berjaya menodai kesucian diri cikgu Ranira yg telah menjadi isteri org itu. abang Riza ingin meneruskan lagi perbuatan sumbangnya itu tapi cikgu Ranira memujuk kerana hari telah malam dan sekejap lagi pasti suaminya pulang.

Tentu suaminya risau sekiranya dia tiada dirumah. abang Riza setuju tapi dengan syarat cikgu Ranira mesti sedia melayani nafsunya bila2 masa saja. Kalau tidak pita rakaman aksi cikgu Ranira sedang menghisap batang abang Riza itu akan diserahkan kepada suaminya.

Cikgu Ranira terpaksa bersetuju dengan syarat abang Riza itu dengan berat hati sekali. abang Riza pun memandu van mereka pulang ke kawasan perumahan mereka. Puas hati abang Riza.

Cikgu Ranira pula serba salah dengan wajah yg dipenuhi tompokkan sperma abang Riza yg telah kering. Setelah kejadian di ladang kelapa sawit hari itu, cikgu Ranira cuba untuk mengelak dari bertemu dengan abang Riza, jirannya itu.

Apabila waktu ptg, semasa suami cikgu Ranira membasuh kereta, memang abang Riza sengaja datang ke tepi pagar mereka lalu berbual2 dengan suami cikgu Ranira. Melihat kehadiran abang Riza itu, cikgu Ranira terus masuk kedalam rumah.

Suami cikgu Ranira tidak mengesyaki apa2 walaupun abang Riza telah berjaya menikmati tubuh isterinya itu. Tetapi, lama kelamaan suami cikgu Ranira berasa aneh juga kerana setiap kali abang Riza datang berbual, pasti cikgu Ranira akan masuk ke dalam rumah.

Suami cikgu Ranira bimbang sekiranya perbuatan cikgu Ranira itu menyebabkan jiran mereka itu berkecil hati. hinggalah pada suatu ptg, suami cikgu Ranira menjemput abang Riza untuk makan malam dirumah mereka kerana isteri abang Riza pulang ke kampung.

yang tinggal hanya abang Riza dengan 5 org anaknya sahaja. abang Riza apa lagi, dengan senang hati menerima pelawaan suami cikgu Ranira. Di dalam kepalanya mula memikirkan apa yg bakal dilakukan pada cikgu Ranira dirumah cikgu Ranira sendiri malam nanti.

“abang dah pelawa abang Riza untuk makan malam bersama kita malam ni, kesian dia, isteri dia balik kampung, takde org nak masak untuk dia” kata suami cikgu Ranira.

Hati cikgu Ranira berdebar apabila memikirkan bahawa mereka akan makan semeja malam nanti. namun begitu hati cikgu Ranira lega juga kerana dia memikirkan bahawa suaminya juga ada bersama mereka, takkan abang Riza dapat melakukan apa2 kepadanya.

Malam itu tepat jam 9 malam, abang Riza pun datang dengan 5 orang anaknya. Suami cikgu Ranira menyambut mereka dengan gembira tanpa menyedari abang Riza mempunyai niat serong terhadap isterinya itu.

Sementara menunggu cikgu Ranira menghidangkan makanan, mereka berbual2 dahulu sambil menonton tv. Anak2 abang Riza semuanya kelihatan begitu mesra dengan suami cikgu Ranira. Anak abang Riza yg sulung berumur 19 tahun, manakala yg paling kecil sekali berumur 13 tahun.

Mata abang Riza menjeling2 ke arah dapur untuk melihat tubuh cikgu Ranira. Malam itu cikgu Ranira memakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda. Cikgu Ranira juga mengenakan tudung hijau agar padan dengan kebayanya.

abang Riza menelan air liur apabila melihat bontot cikgu Ranira yg padat disebalik kain kebayanya yg ketat itu. Cikgu Ranira perasan yg mata abang Riza selalu memandang kearah tetek dan juga faraj nya malam itu, tapi cikgu Ranira buat tak tahu sahaja kerana dia yakin abang Riza takkan berani melakukan apa2 terhadapnya kerana suaminya ada bersama.

Waktu makan pun tiba. Suami cikgu Ranira makan sambil berbual mesra dengan abang Riza serta anak-anaknya. Cikgu Ranira pula lebih byk mendiamkan diri dari turut serta dalam perbualan mereka.

Sedang mereka menikmati makan malam itu, tiba2 anak abang Riza yg berumur 13 tahun itu dengan tidak sengaja telah terlanggar gelas minumannya. Air yg tertumpah dari gelas itu mengalir lalu mengenai kain kebaya cikgu Ranira.

Habis basah kain cikgu Ranira terkena air oren. abang Riza segera menunjukkan sikap baiknya pada suami cikgu Ranira dengan meminta maaf berkali2 atas kesalahan anaknya itu. Suami cikgu Ranira berkata tak mengapalah kerana dia bukan sengaja.

Cikgu Ranira pun meminta diri untuk ke dapur kerana ingin membersihkan kainnya yg basah itu. Mata abang Riza memerhatikan setiap ayunan bontot cikgu Ranira sewaktu cikgu Ranira melangkah menuju ke dapur.

“eh tiba2 perut saya ni buat hal pula, boleh saya gunakan tandas sekejap? ” tiba2 sahaja abang Riza bersuara kepada suami cikgu Ranira. “boleh, apa salahnya, tandas dibelakang, masuk terus kedapur dan pintu yg paling tepi sekali” balas suami cikgu Ranira.

abang Riza terus bangun menuju kedapur dengan rancangannya untuk menjamah tubuh cikgu Ranira lagi. Di dapur pula, cikgu Ranira sedang mengelap kain kebayanya yg telah dibasahi air oren itu.

Habis bahagian pahanya bertompok2 kerana kesan air oren itu. Cikgu Ranira tidak menyedari yg abang Riza telah berdiri dibelakangnya. Dengan tiba2 tangan abang Riza yg kasar itu memeluk cikgu Ranira dari belakang sambil meramas2 tetek cikgu Ranira dengan kuatnya.

Cikgu Ranira tergamam dengan perbuatan abang Riza itu. Cikgu Ranira membuka mulut untuk menjerit, tapi dengan pantasnya tangan abang Riza mencekup mulut cikgu Ranira. “kalau cikgu nak suami cikgu tahu tentang apa yg telah kita lakukan di ladang hari tu, cikgu jeritlah. Saya tak kisah, yang rugi cikgu, bukan saya, hehehehe. ” ugut abang Riza pada telinga cikgu Ranira.

“kalau cikgu nak rahsia cikgu selamat, lebih baik cikgu ikut saja cakap saya” kata abang Riza lagi. Tangan abang Riza terus memerah dan meramas tetek cikgu Ranira.

Perlahan2 abang Riza melepaskan cengkaman tangannya dari mulut cikgu Ranira setelah dia yakin cikgu Ranira tidak akan cuba menjerit lagi. Air mata cikgu Ranira mengalir kerana dia bimbang sekiranya suaminya akan masuk ke dapur dan melihat dirinya yg sedang digomoli oleh abang Riza itu.

“tak guna cikgu menangis, baik cikgu berikan kerjasama, nanti cikgu pun akan merasa puas juga” kata abang Riza lagi sambil menekankan batangnya yg telah keras di dalam seluarnya itu ke alur bontot cikgu Ranira.

Tangan abang Riza kini telah membuka 2 butang atas baju kebaya ketat milik cikgu Ranira. Tangannya terus menyusup ke dalam bra cikgu Ranira lalu memicit2 puting tetek cikgu Ranira.

Cikgu Ranira menjadi terangsang apabila puting tetek nya itu dpicit2 kuat oleh abang Riza. Perlahan2 mulut cikgu Ranira mengeluh kenikmatan. abang Riza tersenyum kerana dia tahu cikgu Ranira sudah mula memberikan kerjasama kepadanya.

Dia juga akan pastikan yg cikgu Ranira akan terus menjadi hamba nafsunya. Sekarang tangan abang Riza telah beralih ke arah faraj cikgu Ranira pula. abang Riza menggosok2 faraj cikgu Ranira dari luar kainnya.

Semakin lama, semakin laju gosokkan tangan abang Riza. Cikgu Ranira mula merasakan lubang faraj nya telah mulai basah. setelah puas, abang Riza membuka zip kain kebaya ketat cikgu Ranira.

Zip itu terletak di bahagian bontot. Tangan abang Riza dengan pantas menyusup masuk ke dalam kain cikgu Ranira lalu mengorek2 lubang faraj cikgu Ranira dengan 2 batang jarinya.

Diputar-putarkan jarinya itu hingga menyebabkan terangkat2 bontot cikgu Ranira menahan nikmat. Setelah abang Riza melihat cikgu Ranira hampir klimaks, dia mencabut jarinya lalu membuka zip seluarnya. abang Riza menyuruh cikgu Ranira agar melakukan blow- job lagi ke batangnya itu.

Perlahan2 cikgu Ranira yg sudah terlalu ghairah itu melutut di depan abang Riza lalu menghisap batang abang Riza perlahan2. abang Riza mengocok2 batangnya kemulut cikgu Ranira. Setelah 10 minit cikgu Ranira melakukan blow job ke batang abang Riza itu, abang Riza pun klimaks.

Beberapa das pancutan sperma yg dilepaskan oleh abang Riza itu semuanya memasuki mulut cikgu Ranira. Kerana terlalu banyak sperma abang Riza di dalam mulut cikgu Ranira, ada yg meleleh keluar melalui rekahan bibir cikgu Ranira itu.

“sekarang cikgu telan semua air nikmat yg telah saya berikan pada cikgu itu” kata abang Riza. Cikgu Ranira menggelengkan kepalanya kerana enggan menelan sperma abang Riza yg masin itu.

“kalau cikgu tak telan, nanti saya beri pita rakaman hari tu pada suami cikgu, nak? ” ugut abang Riza. Terpaksalah cikgu Ranira menelan semua sperma abang Riza tu dengan muka yg berkerut menahan loya.

abang Riza membetulkan seluarnya lalu mengucup dahi cikgu Ranira sambil tersenyum sinis. abang Riza sengaja membiarkan cikgu Ranira tidak mencapai klimaks kerana dia ingin menyiksa hamba nafsunya itu.

abang Riza pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah wajah yg ceria. “hah macam mana? dah lega ker? ” tanya suami cikgu Ranira yang masih belum menghabiskan makan malamnya kerana menunggu abang Riza yg disangkakan ke tandas itu tadi.

“dah. selesa sekali rasanya” ucap abang Riza. Memang dia merasa sangat selesa kerana sperma nya yg telah seminggu bertakung itu telah habis disedut oleh cikgu Ranira yg cantik itu.

Merekapun meneruskan makan malam mereka yg terganggu itu. Cikgu Ranira setelah membetulkan pakaian serta tudungnnya itu pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yg serba salah.

abang Riza hanya tersenyum melihat cikgu Ranira. Senyuman penuh rahsia yg hanya diketahui oleh dirinya serta cikgu Ranira sahaja. Setelah selesai makan malam, abang Riza dan anak-anaknya pun pulang.

Malam itu suami cikgu Ranira merasakan sedikit aneh kerana apabila dia mengadakan hubungan seks dengan cikgu Ranira, dirasakan faraj cikgu Ranira telah terlalu lencun, seolah2 cikgu Ranira telah beberapa kali di kongkek faraj nya malam itu.

Cikgu Ranira juga kelihatan amat ghairah melakukan hubungan seks mlm itu. Mana tak ghairahnya, cikgu Ranira melepaskan segala nafsunya yg tak sampai semasa diperkosa oleh abang Riza di dapur awal tadi.

Suami cikgu Ranira sedikit pun tidak menyangka sudah 2 kali abang Riza itu menjamah tubuh isterinya. Pada suatu petang, semasa cikgu Ranira dan suaminya sedang berehat, mereka tiba2 dikejutkan dengan panggilan dari luar rumah mereka.

Rupa-rupanya anak abang Riza yg berumur 13 tahun itu yang datang. Cikgu Ranira segera keluar bertanyakan kenapa anak abang Riza itu datang petang2 begini. “hah kamal, ada apa hal awak datang petang2 begini? ” soal cikgu Ranira.

“mak pesan suruh datang rumah malam ni, ada majlis harijadi, cikgu dan suami cikgu pun mak suruh panggil” jawab kamal. Rupa-rupanya kamal adalah anak murid cikgu Ranira di sekolah menengah.

Cikgu Ranira berfikir sama ada nak menerima pelawaan tersebut bila tiba2 suaminya mencelah. “baiklah kamal, malam nanti cikgu Ranira akan hadir. “. cikgu Ranira serba salah kerana suaminya sendiri yang telah bersetuju agar dia pergi ke rumah abang Riza malam itu.

cikgu Ranira bimbang abang Riza akan mengulangi apa yg telah dilakukannya terhadap dirinya dua kali dulu. Namun memikirkan isteri abang Riza turut ada sama, cikgu Ranira merasakan dirinya akan selamat dari abang Riza sekiranya dia sentiasa bersama2 dengan isteri abang Riza.

Malam itu nasib cikgu Ranira sekali lagi malang apabila suaminya menerima kunjungan sahabat lamanya, maka suami cikgu Ranira tidak dapat turut sama hadir ker majlis di rumah abang Riza itu.

“kalau abang tak pergi, yatie pun tak mau pergilah” kata cikgu Ranira pada suaminya. “isk mana boleh begini, lagipun kita dah setuju untuk pergi. Lagipun kalau abang tak pergi malam ni, sekurang-kurangnya yatie hadir mewakili kita berdua, lagipun kalau kawan abang tak datang pun, abang sebenarnya malas nak pergi ke majlis sebegitu. ” balas suami cikgu Ranira pula.

“lagi pun tentu banyak cerita yg abang dan kawan lama abang tu nak bualkan, kami juga mungkin akan keluar nanti” ujar suami cikgu Ranira lagi. cikgu Ranira tidak dapat berkata apa2 lagi.

Maka cikgu Ranira pun bersiap2 untuk ke rumah abang Riza. Cikgu Ranira mengenakan baju kurung sutera berwarna putih dengan tudung hijau. Cikgu Ranira pun keluar menuju ke rumah abang Riza dengan perasaan yg berdebar2.
Cite lucah Cikgu Bertudung Dihenjut Pantat , Jubur , Mulut

Sampai dihalaman rumah abang Riza cikgu Ranira pun terus memberi salam. Tiada jawapan dari dalam rumah itu. Cikgu Ranira terus mengetuk pintu rumah abang Riza. Seketika kemudian jamal, anak sulung abang Riza yg berumur 19 tahun itu membuka pintu.
“masuklah cikgu, majlis akan dimulakan sebaik sahaja cikgu sampai” ujar jamal. Cikgu Ranira tersenyum lalu melangkah masuk ke dalam rumah abang Riza. Cikgu Ranira merasa hairan kerana dalam rumah abang Riza lampu tidak dipasang.
Gelap. “jamal, kenapa tak buka lampu ni? ” soal cikgu Ranira. “kami sengaja tak buka lampu kerana nak buat suprise sikit” jawab jamal. Tiba2 didalam gelap itu cikgu Ranira berasa ada org memegang kedua belah tangannya.
Cikgu Ranira meronta untuk melepaskan tangannya namun sia2 kerana kedua belah tangannya dicengkam dengan erat sekali. Lampu pun dibuka. Terkejut bukan kepalang cikgu Ranira kerana mendapati dirinya dikelilingi 4 org remaja lelaki.
Dua melayu dan dua lagi india. Kedua belah tangannya di pegang erat oleh dua org remaja india itu. Tiada sebarang tanda berlangsungnya majlis harijadi di dalam rumah itu.
“apa yang kamu nak buat ni jamal? Adik kamu kata ada majlis harijadi malam ni. ” sergah cikgu Ranira. Cikgu Ranira merasa dirinya telah diperangkap. “memanglah hari ni harijadi adik saya, semua ahli keluarga saya telah keluar untuk meraikannya” jawab jamal pantas.
“habis, kenapa kamu buat begini” soal cikgu Ranira lagi, cemas. “haa. malam ni adalah malam special buat cikgu. Kerana malam ni cikgu akan dapat merasa batang org india. hahahaha. ” ketawa jamal.
“berani kamu buat begitu pada saya, nanti saya beritahu pada bapak kamu. ” ugut cikgu Ranira. “sebelum cikgu kata apa2, biar saya tunjukkan ini dulu. ” balas jamal pantas sambil menekan butang ‘play’ pada remote control ditangannya.
Beberapa ketika kemudian terpampanglah di skrin tv aksi2 cikgu Ranira sedang menghisap batang abang Riza, ayah jamal sendiri. “apa! bagaimana kamu mendapat pita rakaman ini” soal cikgu Ranira gusar.
“haha, saya jumpa pita ni dalam bilik bapak, rupanya bapak dah puas dapat menjilat faraj cikgu ya. sekarang giliran kami pula. ” jawab jamal. “tolonglah jamal, jangan buat saya begini” rayu cikgu Ranira.
“ahh, cikgu mesti layan kami malam ini, kalau tidak kami akan sebarkan salinan pita video ini” ugut jamal. Terdiam cikgu Ranira mendengar ugutan jamal itu. “kawan2, apa lagi, habuan dah berada depan mata, jom kita kerjakan faraj cikgu yg cantik nie puas2 malam ni” arah jamal.

Samy dan muthu pun terus membaringkan cikgu Ranira ke atas tilam yg telah tersedia ada di situ. Jamal pula terus memasang perakam video kerana dia ingin merakamkan aksi2 cikgu Ranira dikongkek faraj nya oleh 2 org budak india.

Samy dan muthu sambil sebelah memegang tangan cikgu Ranira, sebelah lagi tangan mereka terus mengusap2 tetek cikgu Ranira yg mekar disebalik baju suteranya itu. Mula2 mereka mengusap lembut sahaja, tetapi lama kelamaan rabaan dan ramasan mereka menjadi semakin kuat dan ganas.

Jamal dan atan memerhatikan perbuatan samy dan muthu sambil mengocok2 batang mereka. Baju kurung sutera cikgu Ranira disingkap oleh samy lalu samy dengan ganasnya menyonyot puting tetek cikgu Ranira yg berwarna coklat muda itu.

Muthu pula dengan cepat menyuakan batangnya ke mulut cikgu Ranira. Geli geleman cikgu Ranira kerana terpaksa menghisap batang anak india yg tidak bersunat. Tangannya pula tidak lepas2 dari menguli tetek cikgu Ranira yg telah tegang kerana dirangsang oleh kedua budak india itu.

Jamal dan atan pula terus menyelak kain baju kurung cikgu Ranira hingga paras pinggang lalu atan pun terus menanggalkan seluar dalam dan panties yg dipakai oleh cikgu Ranira malam itu.

Jamal dengan pantas mengangkangkan kaki cikgu Ranira lalu menjilat faraj cikgu Ranira. Atan pula mengorek2 lubang jubur cikgu Ranira dengan jarinya. Cikgu Ranira cuba untuk berkata untuk menyuruh mereka berhenti namun mulutnya telah dipenuhi oleh batang muthu yg tidak bersunat itu.

Seluruh tubuh cikgu Ranira sedang mendapat rangsangan seksual yg paling maksima sekarang. Kedua2 puting tetek cikgu Ranira telah begitu tegang sekarang. faraj nya yg sedang dijilat oleh jamal itu juga telah mengeluarkan banyak cecair nikmat.

Jamal dengan berseleranya menjilat hingga bersih air yg keluar dari faraj cikgu Ranira itu. Cikgu Ranira juga semakin kuat menghisap batang muthu hinggakan terpejam mata muthu menahan nikmat dan geli apabila lidah cikgu Ranira bermain2 di hujung batangnya.

Beberapa ketika kemudian muthu mengejang lalu memancutkan sperma nya ke mulut cikgu Ranira. Terlalu banyak sperma muthu hinggakan ianya mengalir keluar melalui celah2 bibir cikgu Ranira. Muthu pun mengeluarkan batangnya dari mulut cikgu Ranira.

Samy pula dengan pantas mengambil alih tempat muthu dengan menyumbatkan batangnya ke mulut cikgu Ranira. Belum pun hilang rasa loya cikgu Ranira, terpaksa menghisap batang samy pula.

Tubuh cikgu Ranira diangkat oleh atan dan jamal lalu atan pun masuk kebawah badan cikgu Ranira. Atan memasukkan batangnya perlahan kedalam lubang jubur cikgu Ranira yg mengemut2 kuat itu.

Perlahan2 batang atan tenggelam ke dalam lubang jubur cikgu Ranira. Suami cikgu Ranira sendiri belum pernah main dengan cikgu Ranira melalui lubang jubur nya. Jamal juga turut memasukkan batangnya ke dalam faraj cikgu Ranira.

agak susah juga batang jamal untuk memasuki lubang faraj cikgu Ranira yg masih sempit itu. “ahh ketatnya lubang faraj cikgu” bisik jamal. Sekarang badan cikgu Ranira berada di tengah2 antara jamal yg sedang menghenjut faraj nya dan atan yg sedang meneroka lubang jubur nya.

Sungguh mengghairahkan sekali, seorang perempuan muda bertudung sedang dihenjut faraj , jubur serta mulutnya. Cikgu Ranira sekarang tak ubah bagaikan seorang perempuan sundal yg sentiasa ketagihkan seks.

Samy pula telah mencapai klimaksnya. Tersedak cikgu Ranira kerana terpaksa menelan semua sperma samy yg jauh lebih banyak dari muthu tadi. Muthu yang telah naik kembali nafsunya kini sedang mengigit2 puting cikgu Ranira.

Cikgu Ranira merayu supaya jangan ditinggalkan sebarang bekas di badannya kerana cikgu Ranira bimbang suaminya akan perasan nanti. Jamal semakin laju menghenjut faraj cikgu Ranira. Dirasakan batangnya begitu kuat dicengkam oleh lubang faraj cikgu Ranira.

Beberapa ketika kemudian jamal pun memancutkan sperma nya ke dalam faraj cikgu Ranira. Atan juga telah klimaks, lubang jubur cikgu Ranira begtu ketat menyebabkannya tak dapat bertahan lama.

Beberapa das pancutan sperma atan memenuhi lubang jubur cikgu Ranira. Jamal dan atan pun mencabut batang mereka lalu terbaring keletihan. Kelihatan sperma atan dan jamal meleleh keluar melalui lubang faraj dan jubur cikgu Ranira yg basah lencun dengan air nikmat itu.

Samy dan muthu pula terus mengerjakan kedua2 lubang yg terdapat di tubuh cikgu Ranira itu. Seketika kemudian mereka pun klimaks di dalam lubang faraj dan jubur cikgu Ranira.

Mereka juga terbaring di sebelah cikgu Ranira yang keletihan akibat dikongkek berkali2 oleh 4 org anak muda. Cikgu Ranira terbaring dengan baju kurungnya terselak hingga menampakkan kedua2 gunung yg mekar di dadanya itu.

Kainnya juga terselak hingga paras pinggang menampakkan lubang faraj dan jubur nya yg lencun dipenuhi sperma 4 org anak muda. Di wajah cikgu Ranira juga terdapat tompokkan sperma yg telah kering.

Begitu juga di bibirnya, terdapat kesan2 sperma yg telah kering. Setengah jam kemudian mereka mengemaskan kembali pakaian cikgu Ranira lalu menyuruh cikgu Ranira pulang kerumah. Cikgu Ranira melangkah pulang ke rumah dengan perasaan yg berkecamuk.

Namun begitu cikgu Ranira juga merasakan kepuasan yg tak terhingga bersama2 dengan 4 orang anak muda itu tadi. Jamal tersenyum puas kerana berjaya merakamkan aksi2 lucah cikgu Ranira disetubuhi 4 org lelaki.

Suatu hari suami cikgu Ranira membawa pulang 2 orang lelaki keturunan india ke rumah mereka. kata suami cikgu Ranira, mereka adalah business partner yg datang untuk melawat projek mereka di kawasan berhampiran dengan sekolah dimana cikgu Ranira mengajar.

Mereka juga akan bermalam di rumah mereka selama 2 malam. Cikgu Ranira hanya tersenyum mendengar apa yg dikatakan oleh suaminya itu. Mereka membawa sebuah beg pakaian sahaja.

Mereka berdua ditempatkan di bilik atas rumah mereka. Malam itu setelah kedua tetamu mereka itu masuk tidur, cikgu Ranira berkata sesuatu kepada suaminya didalam bilik tidur mereka.

“abang, yatie tengok kawan abang tu pandang yatie semacam jer bang. Yatie takutlah. ” kata cikgu Ranira. Suami cikgu Ranira hanya ketawa mendengar apa yg dikatakan oleh cikgu Ranira itu.

“tak ada apa2 lah. yatie tak perlu risau, mereka berdua tu org baik. ” ujar suami cikgu Ranira. Malam itu suami cikgu Ranira begitu bernafsu sekali mengerjakan faraj cikgu Ranira hinggakan mulut cikgu Ranira tak berhenti2 merengek2 manja.

Dua pusingan juga suami cikgu Ranira membaham faraj nya malam itu. Mereka terlupa bahawa rumah mereka malam itu ada tetamu. Kedua2 lelaki india itu bercakap2 di dalam bilik mereka.

“eh Rajesh. kau dengar tak suara perempuan tu merengek2? ” tanya Herman pada temannya Rajesh. “ya aku dengar. isk dasyat betul bunyinya. tentu seronok kawan kita itu sedang menikmati tubuh isterinya itu kan? ” tanya Rajesh kepada Herman semula.

“eh Rajesh, kau tak geram ke tengok tubuh isterinya tu. aku geram betullah. Kalau dapat kat aku, mau semalaman aku fuck faraj dia” kata Herman lagi. “siapa cakap aku tak geram, sepanjang kita makan malam tadi, batang aku ni dah keras dalam seluar tau tak. Ketat betul baju yang dia pakai masa makan malam tadi, aku ingat situ jugak aku nak hisap puting dia. hehehe. ” balas Rajesh.

Memang semasa mereka makan malam tadi cikgu Ranira mengenakan baju yg agak fit hingga jelas menampakkan bentuk tetek nya pada Rajesh dan Herman. “apa kata kalau pagi esok kita pakat2 fuck faraj isteri kawan kita tu? ” Herman mengemukakan cadangan.

“hahaha. aku pun terfikir perkara yang sama, tapi isteri dia tu cikgu, mesti dia keluar mengajar pagi esok. Masa mana kita nak main ngan faraj dia? ” soal Rajesh pula.

“tak apa, jangan bimbang. Perkara itu kau serahkan pada aku” kata Herman sambil mengeluarkan sebotol ubat ghairah. “hahahahaha. ” ketawa Rajesh gembira kerana dia sendiri pun memang dah mengidamkan tubuh badan cikgu Ranira.

Keesokkan paginya cikgu Ranira dan suaminya telah bersiap2 untuk pergi bekerja. Suami cikgu Ranira menyuruh cikgu Ranira memanggil 2 org kawannya yg masih berada di tingkat atas itu.

Cikgu Ranira pun melangkah menaiki tangga menuju ke bilik kedua tamu mereka. Cikgu Ranira mengetuk pintu sambil memanggil mereka untuk turun bersarapan bersama2. Rajesh dan Herman pun keluar dari bilik dengan senyuman sinis.

Di kepala mereka sudah terbayang2 bagaimana seronoknya mereka nanti bila cikgu Ranira menghisap dan menjilat batang mereka. Semasa di ruang makan, sewaktu suami cikgu Ranira keluar untuk menghidupkan enjin kereta dan cikgu Ranira pula sedang sibuk menyediakan hidangan, dengan pantas Herman memasukkan beberapa biji pil perangsang ke dalam cawan cikgu Ranira.

Selepas itu mereka pun bersarapan seperti biasa. Herman dan Rajesh menjeling sahaja apabila melihat cikgu Ranira meneguk hingga habis air di cawannya yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu.

Setelah selesai, mereka pun berbincang tentang kerja. Herman menyuruh suami cikgu Ranira pergi ke bank dengan segera untuk menyiapkan dokumen2 penting yg perlu bagi urusan mereka hari itu.

Suami cikgu Ranira meminta untuk menghantar cikgu Ranira ke sekolah tempat dia mengajar dulu namun Herman berkata biar dia dan Rajesh yg tlg hantarkan. Lagi pun suami cikgu Ranira mesti menyiapkan segera semua dokumen yg diminta mereka.

Mereka juga memberikan alasan yg mereka akan melalui sekolah tempat cikgu Ranira mengajar untuk sampai ke tapak projek syarikat mereka. Suami cikgu Ranira pun bersetuju dengan cadangan Herman itu.

Dia tidak tahu bahawa sebentar lagi 2 org lelaki india itu akan meratah tubuh isterinya yg cantik itu. Sepanjang perjalanan ke sekolah cikgu Ranira mengajar, Rajesh dan Herman tak putus2 menanyakan berbagai2 soalan kepada cikgu Ranira.

Jenuh jugalah cikgu Ranira nak menjawab semua soalan Rajesh dan Herman itu. Herman sengaja bertanyakan soalan yg berbaur lucah kepada cikgu Ranira untuk melihat reaksi cikgu Ranira.

“cikgu pernah tengok vcd blue ke tak? ” soal Herman. “isk apa awak cakap ni? Saya tak suka lah benda2 macam tu” balas cikgu Ranira tersinggung dengan soalan Herman itu.

“hehe. tak apa, kejap lagi kau akan aku kerjakan sepuasnya” bisik hati Herman. Ubat perangsang yg telah dicampurkan ke dalam minuman cikgu Ranira telah mula menampakkan kesan.

Cikgu Ranira mula gelisah ditempat duduk belakang kereta yg dipandu Rajesh itu. Rajesh dan Herman tersenyum melihat gelagat cikgu Ranira itu. Sebentar lagi pasti fantasi mereka untuk mengerjakan faraj perempuan melayu bertudung yg telah bersuami itu pasti akan terlaksana.

Cikgu Ranira hari tu mengenakan baju kebaya dengan tudung senada. Rajesh mula menjilat2 bibir bila melihat cikgu Ranira sudah mulai layu matanya ditempat duduk belakang kereta yg dinaiki mereka itu.

Rajesh menghentikan kereta itu ditepi jalan lalu Herman pun terus keluar dari kereta lalu masuk semula tapi kali ini di tempat duduk belakang, disebelah cikgu Ranira yg sedang ghairah itu.

Herman pun meneruskan perjalanan mereka. Ditempat duduk belakang itu Herman dengan perlahan2 meramas2 faraj cikgu Ranira dari luar kain kebayanya. Cikgu Ranira cuba menghalang perbuatan Herman itu, namun nafsunya yg telah terangsang itu menjadikannya lemah.

Herman kemudiannya mengucup bibir cikgu Ranira yg bersalut lipstik merah hati itu. Dihisapnya bibir cikgu Ranira dengan penuh nafsu sambil sesekali menjulurkan lidahnya ke dalam mulut cikgu Ranira lalu menjilat2 lidah cikgu Ranira.

Herman kemudian memegang pipi cikgu Ranira agar mulutnya terbuka lalu meludahkan air liurnya ke dalam mulut cikgu Ranira. Terasa payau air liur Herman yg kuat merokok itu.

Cikgu Ranira terpaksa menelan air liur Herman itu kerana mulutnya telah ditekup oleh tangan Herman yg kasar berbulu itu. Rajesh hanya menjeling dari cermin belakang sambil tersenyum kerana dia tahu Herman sememangnya gemarkan seks yang agak kotor.

> Kemudian tangan Herman mula menyeluk ke bawah baju kebaya cikgu Ranira lalu meramas2 kedua tetek cikgu Ranira bergilir2. Kemudian Herman menyeluk pula kain yg dipakai cikgu Ranira lalu menjolok2 lubang faraj cikgu Ranira dengan 2 batang jarinya.

Terangkat2 tubuh cikgu Ranira apabila faraj nya dijolok begitu. Herman meraih tangan cikgu Ranira yg lembut itu lalu digosokkan ke batangnya yg telah tegang di dalam seluarnya.

Herman kemudian membuka zip seluarnya untuk mengeluarkan batangnya itu. Tangan cikgu Ranira lalu mengenggam batang Herman yg besar itu sambil melancapkannya sekali. Perlahan2 badan cikgu Ranira dijatuhkan oleh Herman hinggakan muka cikgu Ranira berada betul2 dihadapan batangnya yg keras seperti besi itu.

Jari2 Herman masih terus dengan tugasnya mengorek2 lubang faraj cikgu Ranira. Tangan Herman sudah basah kerana air faraj cikgu Ranira telah keluar dengan banyak sekali. Cikgu Ranira yg telah terlalu ghairah itu telah lupa diri sekarang.

Cikgu Ranira terus mengulum batang Herman yg tidak bersunat itu dengan lahapnya. Rajesh melihat satu pemandangan yg sungguh indah di tempat duduk belakang kereta yg dipandunya itu.

Cikgu Ranira dengan kain yg terselak sedang menghisap batang Herman sambil jari2 Herman menjolok2 lubang faraj nya yg sempit itu. Tudung di kepala cikgu Ranira telah senget akibat terlalu laju cikgu Ranira menghisap batang Herman.

Herman dengan ganasnya menolak badan cikgu Ranira hingga terbaring lalu mengangkangkan kaki cikgu Ranira seluas-luasnya. Herman terus menjilat sambil menyonyot biji clit cikgu Ranira yg telah becak itu.

Kereta yg dipandu Rajesh itu berhenti di lampu merah. Sebuah motorsikal juga berhenti disebelah kereta mereka. Rupa-rupanya penunggang motor itu adalah cikgu Dorman. Cikgu Dorman adalah guru yg mengajar di sekolah cikgu Ranira juga.

Alangkah terkejutnya cikgu Dorman melihat keadaan cikgu Ranira yg terkangkang di tempat duduk belakang kereta itu sambil seorang lelaki india menjilat2 lubang faraj nya. Setahu cikgu Dorman, cikgu Ranira adalah seorang perempuan yg sopan, lebih lebih lagi cikgu Ranira juga telah bersuami.

Keras batang butuh cikgu Dorman melihat faraj cikgu Ranira yg tembam itu. Memang cikgu Dorman juga telah lama geramkan faraj cikgu Ranira, tapi memikirkan cikgu Ranira telah bersuami, maka dia pun mendiamkan diri sahaja.

Namun apa yg telah dilihatnya pagi ini telah merubah pandangannya terhadap cikgu Ranira yg ayu dan sopan itu. Lampu bertukar hijau. Kereta itu pun bergerak laju meninggalkan motor cikgu Dorman.

Telah beberapa kali cikgu Ranira klimaks hari ini. Badan cikgu Ranira juga telah lembik dikerjakan oleh Herman. Muka dan mulut cikgu Ranira comot dipenuhi tompokkan sperma Herman.

Begitu juga dengan lubang faraj nya. Kelihatan cecair putih pekat meleleh keluar dari faraj dan juga jubur cikgu Ranira. Nyatalah cikgu Ranira telah dikerjakan sepuasnya oleh Herman dan Rajesh.

Rupa-rupanya mereka berdua telah selesai melepaskan segala nafsu mereka ke segenap penjuru tubuh cikgu Ranira. Mereka sama2 membetulkan pakaian cikgu Ranira lalu menghantar cikgu Ranira ke sekolah dimana cikgu Ranira mengajar.

Perlahan2 cikgu Ranira turun dari kereta lalu berjalan ke dalam kawasan sekolah. Masih terasa sperma Herman dan Rajesh mengalir dari celahan faraj dan juga jubur nya. Cikgu Dorman memerhati langkah cikgu Ranira dengan penuh makna.

2017-06-07T11:57:04+00:00 June 7th, 2017|Categories: Cerita|