//Batang Zakar Gesel Badan Cikgu Bertudung

Batang Zakar Gesel Badan Cikgu Bertudung

Saya ada satu pengalaman yg tidak dapat kulupakan iaitu gesel punggung tonggek cikgu seksi bertudung. saya sebagai guru muda yg belum berbini tentulah menjadi perhatian juga kan. Mula-mula masuk sekolah, saya takde la apa sangat, biasa sahaja.

Cumanya saya selalu try-try ngorat cikgu-cikgu cun dan seksi kat sekolah tu termasuklah seorang cikgu yang bini orang ni ber punggung tonggek, seksi, cun dan bodi mantap.

diaorang ni saya gemar kacau pasal saya suka tengok bodinya, apatah lagi diaorang memang jenis suka dress up, kebaya ketat lah, kurung moden lah, membuat zakar ku mencanak sentiasa.

saya lihat diaorang seakan melayan juga, di mana diaorang selalu dok mengacau saya dan kekadang dok cakap cakap mcm nak mengayat saya. saya apa lagi, syok lah.

Hingga satu hari, saya sahaja bawak kamera nak ambil gambar diaorang, konon konon nak buat kenangan padahal saya nak buat modal melancap, haha. Kebetulan pulak hari tu diaorang pakai baju kebaya satin biru ketat dan pendek, apa lagi saya pun makin tidak keruan nak ambik gambar diaorang.

Masa terjumpa ngan diaorang tu, diaorang kat library tengah buat keja. saya pun cakap nak ambil gambar diaorang dan terus snap gambar-gambar diaorang termasuk tempat-tempat yg strategik terutamanya di punggung , pinggang dan dadanya yg tertonjol.

Tiba-tiba tanpa disangka diaorang merapati saya nak tengok gambar-gambarnya. saya kelam kabut tunjuk gambar yg orait la, nasib baik diaorang tidak nampak. Masa ni la diaorang merapati saya sehingga tubuh kitorang bersentuhan.

saya ingat yg masa tu bahagian badan tepinya bersentuh ngan tepi badanku kerana diaorang nak tengok gambar-gambar itu. Dadaku berdebar dan mencanak zakar ku menegang bila bersentuhan dengannya.

Masa tu library tiada orang dan sepantas kilat saya membuat keputusan menembapnya. saya punya banyak pengalaman menembap sebelum ini jadi saya mampu berfikir pantas jika mendapat peluang.

saya memusingkan bahagian depanku mengadap pinggulnya dan menunjukkan gambar kepadanya. Sementelah diaorang tidak kisah bersentuhan, saya merapatinya hingga badanku bersentuhan ngan badannya sebelah kiri badan, dan yg paling penting, nikmatnya sungguh terasa bila kepala zakar ku mengenai pinggulnya.

Badanku sedikit menggeletar tapi saya kontrol supaya tidak ketara dan saya tidak lah menekan batang zakar ku kuat sangat, sekadar menyentuhnya ngan kepala zakar sudah cukup. diaorang mungkin tidak mengetahui niatku dan ralit melihat gambar-gambar di kameraku.
saya mengambil masa selama 5 minit menunjukkan gambar-gambar tersebut dan menembapnya. Akhirnya saya meleraikan tubuhku ngan tubuhnya. Semenjak hari itu, hubungan kitorang bertambah mesra dan setakat pegang-pegang rapat-rapat diaorang tidak kisah, kadang-kadang diaorang yg dok menyerah punggung kat saya.
dlm diam saya bertekad untuk pancut di tubuhnya. Peluang tercapai bila diaorang mengajak saya menolongnya membuat drafting di library. Masa tu line clear, takde orang. Mula-mula saya duduk kat sebelah kerusi diaorang, tapi saya cari helah untuk melihat kerjanya di sebelahnya ngan cara berdiri.

Sebelum tu saya dah kuarkan zakar ku dari spender tapi dlm seluar la. dlm keadaan diaorang duduk dan saya berdiri rapat di sebelahnya, kukenakan zakar ku yg tegang itu ke rusuknya perlahan.

Aah kesedapannya tidak terhingga bila sahaja batang zakar ku terkena rusuknya, pantas ia menegang ganas dan berdenyut-denyut. diaorang saya lihat tidak peduli pun dan kitorang terus berbincang akan kerja itu.

saya kemudiannya merapatkan lagi badanku ke rusuknya hingga pehaku melekat di rusuknya, tetapi dlm keadaan yg perlahan. saya semakin tidak tertahan, saya sudah mula rasa geli di kepalaku menandakan maniku ingin meledak.

saya pantas berfikir lalu membuat lawak spontan sehingga kitorang berdua ketawa kerana saya mencari helah ingin memegang bahunya sebagai sokongan dan tika diaorang seronok ketawa, saya pura-pura memegang bahunya dan ketika itulah, cret, creet, creet, creet maniku terpancut dlm seluarku tapi mengenai badannya.

saya kontrol sehabis mungkin reaksiku ketika itu sehingga habis kupancutkan maniku ke rusuknya. saya kemudiannya melepaskan badanyya dan minta izin ke toilet untuk menukar seluar. Seluar saya kaler itam, so tidak nampak la basah dan memang saya ada stand by seluar lain dlm beg.

Hahahaha, saya puas dan ketawa kepuasan di bilik air.

2017-06-07T11:26:36+00:00 June 10th, 2017|Categories: Cerita|