/malayporn

About malayporn

This author has not yet filled in any details.
So far malayporn has created 375 blog entries.

Terperangkap Dalam Lift

2017-11-17T15:00:28+00:00 November 17th, 2017|Categories: Cerita|

Nama ku LISA berusia 23tahun aku berkerja sebagai kerani di sebuah syarikat di Bandar. aku dan seorang lagi teman ku menyewa di sebuah flat 20 tingkat. aku tinggal di tingkat 10. masalah di flat ini ialah Lift nya memang selalu rosak. Aku dan temanku pernah sekali dulu t kira-kira 15 minit. Memang sesak nafas aku. [...]

Seks Dengan Bomoh

2017-11-14T13:57:54+00:00 November 14th, 2017|Categories: Cerita|

Namaku Salmiah. Aku seorang guru. Di kampung aku lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Miah. Aku ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri. Kisahnya begini: kira-kira enam bulan yang lalu aku mendengar cerita yang suamiku ada menjalinkan hubungan dengan [...]

Sister Junaidah

2017-11-13T11:39:05+00:00 November 13th, 2017|Categories: Cerita|

Aku dan beberapa orang kawanku sedang berbual kosong di depan Unit Kecemasan. Waktu itu sudah petang, kira-kira pukul enam petang. Kebanyakan staf hospital telah pulang kecuali yang bekerja shif petang. Handphone aku tiba-tiba berdering. Aku melihat skrin dan tertera nombor Sister Junaidah. Aku menekan punat hijau dan terdengar suara cemas Sister Junaidah. “Man, cepat Man. [...]

Ponteng Assembly

2017-11-10T11:09:50+00:00 November 10th, 2017|Categories: Cerita|

Hari itu hari Isnin dan seperti biasa perhimpunan akan diadakan selepas kelas pada pukul 3.00 pm. Aku dan Siti, teman sebilik mula merancang sesuatu. Dalam kamus hidup kami jarang sekali ada aktiviti perhimpunan, apatah lagi ceramah. Bagi kami, daripada tidur di Dewan Besar, lebih baik kami tidur di dorm atau pun surau. Selesa sikit. “Macamana [...]

Ayu Janda Kembang

2017-09-13T16:21:24+00:00 September 13th, 2017|Categories: Cerita|

Noor Idayu atau biasa dipanggil Ayu oleh kawan-kawannya membawa diri pulang ke kampung selepas berpisah dengan suaminya. Suaminya mencerainya selepas dihasut oleh orang gaji sendiri yang berasal dari Indonesia. Orang gaji itu kemudiannya berkahwin dengan bekas suaminya. Ayu yang bekerja sebagai kerani di sebuah syarikat guaman memang sibuk. Tugasnya memerlukan dia pulang lewat apatah lagi [...]

Teringin

2017-09-12T14:49:35+00:00 September 12th, 2017|Categories: Cerita|

Aku berumur 30 tahun dan isteriku 26 tahun. Kami belum mempunyai anak sebab isteriku masih menuntut di Maktab Perguruan. Isteriku tinggal di asrama maktab dan cuma pulang sebulan sekali ke rumah. Setiap bulan aku akan menjemput isteriku di lapangan terbang. Biasanya isteriku cuma pulang petang Jumaat dan kembali ke maktab pada malam Ahad. Cuma bila [...]

Seks Di Pusat Sumber

2017-09-11T13:38:50+00:00 September 11th, 2017|Categories: Cerita|

Sungguhpun peristiwa ini telah lama berlalu, kenanganku ketika di pusat sumber sekolah rendahku masih terbayang di otak fikiranku. Hmmm…… Mana tak ya, di situlah aku mula belajar erti seks yang diajarkan oleh pendidik ilmuku. Alkisahnya adalah seperti di bawah ini buat tatapan pembaca “seks melayu boleh” yang dikasihi. Ring…… Bunyi loceng sekolah telah berdering. Lantas [...]

Lelaki Lembut

2017-09-10T14:13:35+00:00 September 10th, 2017|Categories: Cerita|

Aku dilahirkan sebagai lelaki lembut. Ibu, ayah dan kakak mengatakan wajahku sungguh cute. Sebenarnya aku tidaklah benar-benar lembut sehingga dipanggil sotong tetapi sikapku yang lembut. Dari segi fizikal aku masih lelaki normal. Aku suka bersukan dan tubuhku tinggi sebagai seorang atlet. Aku berasal dari keluarga kecil. Keluarga kami hanya berempat. Ayah, ibu, kakak dan aku. [...]

Mira Dan Ayah Mertua

2017-09-09T12:13:19+00:00 September 9th, 2017|Categories: Cerita|

Fatin Amira adalah seorang yang periang dan peramah. Bentuk fizikalnya yang ramping berkulit kuning langsat dan mempunyai ketinggian yang sederhana mengamit ramai pemuda untuk menawan hatinya. Mukanya yang ayu dengan kata-katanya yang lemah-lembut menambahkan lagi kengiuran kaum adam terhadapnya. Namun akhirnya beliau pasrah dan menyerahkan segenap jiwa raganya kepada Zali apabila beliau menikahinya 6 tahun [...]

Abangku Sendiri

2017-09-07T14:46:21+00:00 September 7th, 2017|Categories: Cerita|

Aku Azeera seorang gadis yang berasal dari utara. Aku baru berusia 23 tahun. Figure aku 34-24-35..kira memang bole menarik perhatian orang lah!!!!Apa yang aku nak citer kan di sini adalah sebuah kenangan manis yang tak dapat aku lupakan sampai sekarang ni….ia terjadi pada bulan 12 tahun lepas…aku kongkek ngan abang aku sendiri!!!!! Aku dah lama [...]